آزمون IELTS امروز، یکم خردادماه برگزار می گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور امروز یکم خردادماه آزمون IELTS در موسسات مربوطه برگزار خواهد شد.

آزمون IELTS امروز، یکم خردادماه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون IELTS براساس هماهنگی های انجام شده امروز، پنجشنبه یکم خردادماه 99 در موسسات تعیین شده برگزار می گردد.

سازمان سنجش آموزش کشور به منظور برطرف نگرانی های داوطلبان و خانواده های آن ها برای آسیب های احتمالی ناشی از شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی لازم برای برگزاری این آزمون را به موسسات برگزارنماینده ابلاغ نموده است و در این راستا سطوح و نیمکت های امتحان، حسگر های اثر انگشت، تجهیزات آزمون از قبیل مداد و پاک کن و کلیه داوطلبان قبل از ورود به محل امتحان ضدعفونی خواهند شد.

از طرف دیگر موسسه موظف به ارائه ماسک، دستکش و لوازم امتحان مثل مداد و پاک کن ضدعفونی شده به داوطلبان است و تمامی کارکنان موسسه برگزاری آزمون نیز باید از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

لازم به ذکر است، دمای بدن داوطلبان قبل از ورود به محل امتحان با دستگاه تب سنج اندازه گیری می گردد تا درصورت عادی نبودن این دما از ورود داوطلبان به محل امتحان جلوگیری گردد از طرف دیگر هر داوطلب قبل از ورود خود باید فرم سلامتی که موسسه در اختیار می گذارد را امضا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1058

به "آزمون IELTS امروز، یکم خردادماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون IELTS امروز، یکم خردادماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید