طراحی سایت: شروع بکار سایت تازه صدور مجوز تردد در تهران از امروز

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: سایت تازه صدور مجوز تردد در تهران taradodtehran.com از صبح امروز سه شنبه به طور رسمی شروع به کار می نماید.

طراحی سایت: شروع بکار سایت تازه صدور مجوز تردد در تهران از امروز

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران اضافه نمود: بر همین اساس دیگر هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی گردد و شهروندان فقط و فقط به وسیله سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد نمایند.

مدیر روابط عمومی تهران در ادامه در تشریح جزئیات نو شرایط اخذ مجوز تردد در تهران اظهار داشت: از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 11 صبح (به مدت 4 ساعت) مردم تهران فرصت ثبت نام برای مجوز دارند.

وی اضافه نمود: بعلاوه سایت اعلام شده روز های پنجشنبه و آدینه بسته خواهد بود و کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر بعد از ظهر همان روز به تلفن های همراهشان ارسال خواهد شد.

قربانی توضیح داد: هر پلاک خودرو در ماه یک بار می تواند ثبت نام کند و مجوز هایی که صادر می گردد صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

وی اظهار داشت: ساکنان تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فناوری و iT فرمانداری تهران تهیه شده است، مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1824

به "طراحی سایت: شروع بکار سایت تازه صدور مجوز تردد در تهران از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: شروع بکار سایت تازه صدور مجوز تردد در تهران از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید