آماده باش تیم های لالیگا برای بازی پشت درهای بسته با افزایش شیوع کرونا در اسپانیا

به گزارش مجله بیزبینگ، با بالا رفتن شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اسپانیا، باشگاه های این کشور برای برگزاری بدون تماشاگر بازی های شان در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

آماده باش تیم های لالیگا برای بازی پشت درهای بسته با افزایش شیوع کرونا در اسپانیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس، بازی های هفته آینده لالیگا ممکن است بدون تماشاگر و پشت درهای بسته برگزار گردد.

طی یک روز اخیر شمار مبتلایان به کرونا در اسپانیا افزایش قابل توجهی داشته و به یک هزار و 200 نفر رسیده است. همین موضوع به شدت احتمال منع ورود تماشاگر به استادیوم ها را افزایش داده است. در حال حاضر لالیگا هنوز برگزاری هیچ مسابقه ای از این رقابت ها بدون حضور تماشاگران را صادر ننموده است اما این شرایط ممکن است خیلی دوام نداشته باشد.

سازمان لیگ اسپانیا، بر اساس گزارش هایی که از مقامات بهداشتی کشور دریافت خواهد نمود، درباره برگزاری بازی های لالیگا با حضور تماشاگر یا پشت درهای بسته تصمیم گیری خواهد نمود و تا به امروز مقامات بهداشتی و درمانی این کشور هیچ توصیه ای مبنی بر برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگر نداشته اند. اما طبق گزارش آ اِس احتمال می رود که موضع آنها طی ساعات آینده تغییر کند.

خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا چند روز پیش با اعلام اینکه با شدت دریافت بحران شیوع کرونا، این سازمان برای تغییر شرایط برگزاری مسابقات لیگ در حالت آماده باش قرار گرفته است به خبرنگاران گفت: ما در مورد شرایط کنونی با همکاران مان در سازمان لیگ جلسه ای برگزار کردیم و برای شهر های مختلف هم نقشه ها و برنامه هایی داریم. فقط زمانی این برنامه ها را اعلام خواهیم کرد که همه باشگاه ها کاملاً مصمم و موافق اجرای آن باشند.

خودداری سازمان لیگ اسپانیا برای اعلام برگزاری بازی ها پشت درهای بسته در حالیست که سالوادور اِیا وزیر بهداشت اسپانیا روز گذشته (دوشنبه) اظهار داشت که بازی پنجشنبه شب تیم های فوتبال سویا و رم در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پشت درهای بسته استادیوم رامون سانچس پیسخوان برگزار بسته می گردد.

در همین حال منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام نموده اند که این سازمان آماده اجرای دستورات دولت این کشور در مورد مسابقات این کشور است و امکان دارد بر اساس توصیه وزیر بهداشت، تمهیداتی را برای هریک از مناطق اسپانیا در نظر بگیرد.

تا کنون اقدامات پیشگیرانه ای برای جلوگیری از شیوع کرونا در اسپانیا انجام شده است از جمله اینکه مدارس شهر های مادرید و ویتوریا در ایالت باسک تعطیل شده اند. شمار قربانیان ابتلا به ویروس کرونا در اسپانیا تا روز شنبه این هفته 10 نفر بود اما در روز دوشنبه این آمار به 30 نفر افزایش پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 869

به "آماده باش تیم های لالیگا برای بازی پشت درهای بسته با افزایش شیوع کرونا در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش تیم های لالیگا برای بازی پشت درهای بسته با افزایش شیوع کرونا در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید