آنر از ساعت هوشمند آنر واچ 5 در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد

به گزارش مجله بیزبینگ، آنر در رویداد IFA 2024 از ساعت هوشمند نو خود با نام آنر واچ 5 رونمایی کرد. این ساعت به عنوان جانشین مدل سال گذشته یعنی آنر واچ 4، با بهبودهایی در صفحه نمایش، عمر باتری و قابلیت های ردیابی سلامت معرفی شده است.

آنر از ساعت هوشمند آنر واچ 5 در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد

آنر واچ 5 مجهز به یک صفحه نمایش 1.85 اینچی از نوع AMOLED با وضوح 450 در 390 پیکسل و روشنایی 1000 نیت است که باعث می گردد نمایش محتوا حتی در محیط های روشن نیز بسیار واضح باشد. بعلاوه، این ساعت از بدنه ای آلومینیومی سری 6 بهره می برد که دارای یک کلید چرخشی برای سهولت در کنترل دستگاه و بلندگو و میکروفون داخلی برای مکالمات بلوتوثی است.

این ساعت هوشمند دارای گواهی IP68 و 5ATM است به این معنا که می تواند تا عمق 50 متر آب هم از نفوذ آن به داخل جلوگیری کند. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا از آن هنگام شنا هم بدون نگرانی استفاده نمایند. بعلاوه، آنر واچ 5 می تواند فعالیت های ورزشی مختلف را ردیابی کند و از قابلیت GPS داخلی بهره مند است که مکان یابی دقیق تری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در بخش اتصال، آنر واچ 5 از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده می نماید و دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی است که برای ذخیره فهرست های پخش موسیقی بسیار مناسب است. رابط کاربری آن نیز مبتنی بر MagicOS 8 است که تجربه ای روان و کارآمد را فراهم می نماید.

یکی از قابلیت های تازه در این مدل، مدیریت خواب علمی، گزارش صبحگاهی سلامت و اسکن سریع سلامت است که به کاربران یاری می نماید تا شرایط سلامت خود را بهتر کنترل نمایند.

باتری 480 میلی آمپرساعتی این ساعت از جنس سیلیکون-کربن است که در مقایسه با باتری مدل قبلی، 21 درصد افزایش تراکم انرژی دارد. با بهره گیری از سیستم بهینه سازی مصرف انرژی Honor OS Turbo X، آنر ادعا می نماید که واچ 5 می تواند با استفاده معمولی تا 15 روز عمر باتری داشته باشد.

آنر واچ 5 در سه رنگ مشکی، طلایی و سبز عرضه می گردد. البته در این بین، دو مدل مشکی و طلایی، بند سیلیکونی دارند اما مدل سبز رنگ بند چرمی و ظاهر مجذوب کننده تری در مقایسه با دو مدل دیگر دارد. هرچند که اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و زمان عرضه این ساعت منتشر نشده، اما با توجه به اینکه آنر رسما آن را رونمایی نموده، انتظار می رود تا روزهای آینده خبرهای بیشتری راجع به قیمت و تاریخ عرضه دقیق آن منتشر گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 شهریور 1403 بروزرسانی: 17 شهریور 1403 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2349

به "آنر از ساعت هوشمند آنر واچ 5 در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر از ساعت هوشمند آنر واچ 5 در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید