آنکارا از مرگ یک نیروی خود در شمال سوریه اطلاع داد

به گزارش مجله بیزبینگ، وزارت دفاع ترکیه گفت، در نتیجه درگیری ها با عناصر مسلح کُرد در رأس العین سوریه، حداقل یک نیروی ترکیه ای کشته و پنج نفر زخمی شدند.

آنکارا از مرگ یک نیروی خود در شمال سوریه اطلاع داد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به رغم اعلام آتش بس در شمال سوریه بعد از توافق اخیر سران روسیه و ترکیه در نشست سوچی، آنکارا از تلفات این کشور طی درگیری ها با عناصر مسلح کُرد در رأس العین اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ترکیه امروز یکشنبه بیان کرد، حداقل یک نظامی این کشور در درگیری با نیروهای کُرد در رأس العین واقع در شمال سوریه کشته شده و پنج نفر دیگر از نیروهای ترکیه زخمی شده اند.

طبق اطلاعیه وزارت دفاع ترکیه، نیروهای یگان های مدافع خلق (ی.پ.گ) با حملات راکتی و خمپاره ای، نیروهای ترکیه را هدف قرار دادند و ارتش ترکیه هم به این حملات پاسخ داده است.

اعلام خبر تلفات ترکیه در شمال سوریه در شرایطی اجرا شده که به دنبال دیدار اخیر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با همتای روس خود در سوچی، دو طرف به یک توافق 10 بندی درباره تحولات شمال سوریه رسیدند (جزئیات بیشتر).

به دنبال این توافق، نیروهای پلیس نظامی روسیه برای اجرای این توافق و نظارت بر روند خروج نیروهای ی.پ .گ و کُردهای مسلح سوری از مرز سوریه و ترکیه وارد سوریه شده و گشت زنی این نیروها شروع شده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 497

به "آنکارا از مرگ یک نیروی خود در شمال سوریه اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنکارا از مرگ یک نیروی خود در شمال سوریه اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید