از مصدومیت دیاباته تا پایکوبی حاشیه ساز

به گزارش مجله بیزبینگ، استقلال در نیمه نخست ملاقات با نفت مسجد سلیمان به تساوی یک، یک رسید.

از مصدومیت دیاباته تا پایکوبی حاشیه ساز

به گزارش خبرنگاران، استقلال و نفت مسجد سلیمان امروز (شنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این ملاقات با تساوی یک، یک به خاتمه رسید.

حواشی نیمه نخست این ملاقات به توضیح زیر است:

حدود 8 هزار طرفدار برای تماشای این ملاقات در استادیوم آزادی حاضر شده بودند.

سید حسین حسینی پیش از آغاز بازی و هنگام گرم کردن با مصدومیت جزیی روبرو شد اما این مصدومیت مانع از حضور او در بازی نشد.

شیخ دیاباته در دقیقه 15 از ناحیه پشت ران پای راست مصدوم شد و با تصمیم کادر پزشکی از زمین بازی بیرون رفت تا مهدی قائدی به جایش به میدان بیاید. مصدومیت دیاباته در حالی دچار مصدومیت شد که استقلال باید پنجشنبه این هفته به مصاف پرسپولیس برود.

نفت مسجد سلیمان در دقیقه 22 روی ضربه ای ایستگاهی که استقلالی ها معتقد خطا نبوده به گل نخست رسیدند. پس از به ثمر رسیدن گل یکی از نفرات نیمکت استقلال با در دست دریافت دو دستمال زرد مقابل طرفداران میزبان آغاز به رقصیدن کرد که همین اقدام منجر به عصبانیت استقلالی ها شد. طرفداران استقلال اشیایی به سمت نیمکت نفت پرتاب کردند که بعضی از آن ها به اعضای نیمکت تیم مهمان هم برخورد کرد. در ادامه هم استقلالی ها علیه تارتار فحاشی کردند. پس از این که نفتی ها روی نیمکت مستقر شدند و تارتار از آن ها خواست که عمل تنش آمیز انجام ندهند، داور وارد صحنه شد و پس از مشورت با یاری هایش به فرد خاطی ابتدا کارت زرد داد و در ادامه به این فرد کارت قرمز داد.

علی دشتی در این بازی در ترکیب ابتدایی استقلال نهاده شد و به جای وریا غفوری بازی کرد که عملکرد چندان خوبی نداشت و موجب ناراحتی طرفداران استقلال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 754

به "از مصدومیت دیاباته تا پایکوبی حاشیه ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مصدومیت دیاباته تا پایکوبی حاشیه ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید