اسلامی: سال جاری ستاد نوروزی تشکیل نمی گردد خبرنگاران

به گزارش مجله بیزبینگ، وزیر راه از آمادگی وزارت راه و شهرسازی جهت ارایه خدمات در ایام نوروز اطلاع داد و از مردم نیز درخواست کرد که طی نوروز از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

اسلامی: سال جاری ستاد نوروزی تشکیل نمی گردد خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد اسلامی با بیان اینکه سال جاری برخلاف سال های گذشته ستاد نوروزی تشکیل نخواهد شد، گفت: با وجود اینکه ستادی نخواهیم داشت، اما وزارت راه و شهرسازی آمادگی لازم را برای ترددهایی که در نوروز انجام می گردد، خواهد داشت.

وی تاکید نمود:باید ظرفیت و مدیریت مان را در ایام نوروز در اوج نگه داریم؛ اما با این حال مردم نیز بایستی از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند.

اسلامی توضیح داد: تمامی تمهیداتی که طی پروتکل های وزارت بهداشت به وسیله قرارگاه عملیاتی و ستادملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است، در ایام نوروز رعایت خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مردم را به سفر تشویق نخواهیم کرد؛ اما معتقدیم باید در ایام نوروز کاملا آماده و مهیا برای ارایه خدمات باشیم، اضافه کرد: طی این ایام، تمامی سیستم مدیریت جاده ای از قبیل پلیس و هلال احمر و دیگر سازمان ها نیز باید آمادگی کامل را داشته باشند تا خدای ناکرده اگر مسئله ای برای فردی یا جایی حادث شد، بتوان به طور مطلوب آن را مدیریت و رسیدگی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1587

به "اسلامی: سال جاری ستاد نوروزی تشکیل نمی گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: سال جاری ستاد نوروزی تشکیل نمی گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید