اعتبار استانی برای مجموعه فرهنگی و تاریخی باغ کمال اختصاص یابد

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، محمد صادق پورمهدی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه باغ کمال تبریز با اشاره به ظرفیت های موجود در این مجموعه بر لزوم تخصیص اعتبارات استانی جهت تکمیل این پروژه تاکید و توضیح داد: با وجود انجام اقدامات مناسب در مورد این مجموعه، اهتمام بیشتر اداره کل میراث فرهنگی بر اتمام آن لازم است.

اعتبار استانی برای مجموعه فرهنگی و تاریخی باغ کمال اختصاص یابد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در جریان این بازدید با اشاره به تاکید معاون عمرانی استاندار بر اجرا و اتمام پروژه باغ کمال، کمبود اعتبارات را یکی از عوامل طولانی شدن این پروژه عنوان نموده و تصمیم مدیریت استانی در رابطه با اختصاص اعتبار برای این مجموعه را در شتاب بخشی عملیات اجرایی بسیار مؤثر دانست.

فرزین حق پرست تعامل و همکاری بین مدیران دستگاه­ها را لازمه توسعه دانست و خاطر نشان کرد: پیشبرد اهداف توسعه تنها در بستر تعامل دستگاه­ها و مردم عملی خواهد شد و هماهنگی و همفکری اصل نخست تعامل سازنده به شمار می رود و در این راستا هیچ شخص یا ارگانی نمی­تواند بدون اخذ مجوز و هماهنگی های لازم در اجرای پروژه دستگاه مدیریتی دیگر دخالت کند.

وی با بیان اینکه توسعه حوزه گردشگری نیازمند توجه بیشتر در مورد زیر ساخت هاست، گفت: اهتمام مسئولان برای توسعه گردشگری آذربایجان شرقی بسیار قابل تقدیر است اما این تلاش­ها زمانی موثرتر خواهند بود که هر دستگاه و نهادی در حیطه وظایف سازمانی خود اقدام نماید و از اقدامات فراقانونی و خارج از حدود اختیارات خود پرهیز کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 739

به "اعتبار استانی برای مجموعه فرهنگی و تاریخی باغ کمال اختصاص یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار استانی برای مجموعه فرهنگی و تاریخی باغ کمال اختصاص یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید