افزایش فشارها بر ترزا می برای مشخص زمان استعفا

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، رسانه های انگلیسی از افزایش زمزمه ها در حزب محافظه کار انگلیس برای کناره گیری ترزا می از پست نخست وزیری گزارش می دهند.

افزایش فشارها بر ترزا می برای مشخص زمان استعفا

به نوشته این رسانه ها، اعضای حزب محافظه کار معتقدند که می باید با مشخص جدول زمانبندی شده اعلام کند که در صورت به نتیجه نرسیدن اقدامات خود در مورد برگزیت، از سمت نخست وزیری استعفا می دهد.

این در حالی است که سان گزارش داده که می مشخص زمان استعفا را به تصویب طرح برگزیت در مجلس انگلیس مشروط نموده است.

در صورت تصویب توافقنامه پیشنهادی او در مجلس دیگر برای ادامه گفتگوها میان دولت بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر کار باقی نخواهد ماند.

منتقدان می بارها گفته اند که در صورت تصویب توافقنامه خروج در مجلس، تمایل ندارند در فاز بعدی برگزیت که دولت انگلیس و اتحادیه اروپا بر سر جزئیات و چگونگی اجرایی کردن برگزیت مذاکره می نمایند وی همچنان بر مسند قدرت باشد.

بدین ترتیب، ممکن است تضمین می برای کناره گیری از قدرت در صورت تصویب توافقنامه خروج برگزیت در مجلس، آن بخش از نمایندگان مخالف را قانع کردن کند و به مصوب شدن این توافقنامه یاری کند.

تاکنون همه طرح های برگزیت که دولت می بر سر آنها با اتحادیه اروپا به توافق رسیده در مجلس این کشور رد شده است که آخرین آنها روز 12 مارس بود.

جناح های سیاسی مختلف به دلایل متفاوتی علیه توافقنامه رأی داده اند. حزب کارگر، حزب اصلی مخالف دولت، و نیز نمایندگان هوادار ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا معتقدند خروج طبق این توافقنامه برای اقتصاد بریتانیا مضر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 160

به "افزایش فشارها بر ترزا می برای مشخص زمان استعفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فشارها بر ترزا می برای مشخص زمان استعفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید