انتقاد از پیغام تبریک بیل به مناسبت سال جدید میلادی

به گزارش مجله بیزبینگ، پیغام تبریک بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید به مناسبت فرا رسیدن کریسمس به مذاق بعضی از طرفداران کهکشانی ها خوش نیامده است.

انتقاد از پیغام تبریک بیل به مناسبت سال جدید میلادی

به گزارش خبرنگاران، بعد از گذشت 7 سال از پیوستن گرث بیل به رئال مادرید ، او هنوز هم برای تکلم به زبان کشوری که در آن روزگار سپری می نماید، تمایلی چندانی نشان نمی هد.

بارها رسانه های اسپانیایی و به خصوص مادریدی، خودداری بیل از صحبت کردن با هم تیمی های یا رسانه ها به زبان اسپانیایی را مورد انتقاد قرار داده اند و این در حالیست که بیشتر بازیکنان به محض ورود به تیم جدید کوشش خود را برای تسلط به زبان تیم مقصد انجام می دهند.

بال ولزی رئال مادری اما از روزی که تاتنهام را ترک کرد، کوشش خاصی برای انجام این کار انجام نداده است و پیغام تبریکش برای فرا رسیدن سال جدید میلادی هم این موضوع را ثابت می نماید. در ویدئویی که سایت باشگاه رئال مادرید برای تبریک کریسمس به طرفدارانش از سوی بازیکنان منتشر نموده، در حالی که تمام بازیکنان رئال مادرید به زبان اسپانیایی پیغام تبریک خود را بیان می نمایند، بیل پیغام خود را به زبان انگلیسی می گوید.

علاوه بر گروهی از طرفداران اسپانیایی رئال مادرید، نشریه آ اِس هم یکی از رسانه های اسپانیایی بوده است که این حرکت بیل به مذاقش خوش نیامده و در سایت اینترنتی خود نوشته است: تبریک کریسمس بیل جنجال ساز شد و دوباره بحث درباره یادگیری زبان اسپانیولی توسط او را باز کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 666

به "انتقاد از پیغام تبریک بیل به مناسبت سال جدید میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از پیغام تبریک بیل به مناسبت سال جدید میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید