انتقاد کیهان از صداوسیما: چرا حرف های روحانی را نقد نمی کنید؟

به گزارش مجله بیزبینگ، روزنامه کیهان اظهارات روز گذشته حسن روحانی مبنی بر تاثیر تحریم بر همه ابعاد اقتصاد ایران حتی فراوری مرغ انتقاد کرد.

انتقاد کیهان از صداوسیما: چرا حرف های روحانی را نقد نمی کنید؟

این روزنامه در گزارش اصلی خود با تیتر قاچاق جوجه و فاسد شدن میوه در انبارها چه ربطی به تحریم دارد؟ نوشت: در حالی که رئیس جمهور این روزها تکاپوی فراوانی برای ربط دادن همه مسائل مالی کشور به تحریم ها دارد باید از ایشان پرسید فاسد شدن 30هزار تن میوه شب عید، قاچاق جوجه و یا نابودی صدها تن پیاز کرمانی ها چه ربطی به تحریم دارد؟

همچنین حسین شریعتمداری مدیر مسئول این روزنامه در یادداشتی صداوسیما را زیر سوال برد که چرا اظهارات رییس جمهور را نقد نمی نماید.

شریعتمداری نوشت: متأسفانه اظهارات ایشان یک سویه مطرح می گردد و به وسیله رسانه ملی نیز بدون هیچ گونه نقد و پرسشی بازتاب داده می گردد ! به بیان دیگر رسانه ملی که رسالت آن بازتاب واقعیات و بصیرت بخشی است و در این جهت نیز موفقیت های چشمگیری داشته است، نباید اذهان مردم را با انتشار بدون روشنگری اظهارات جناب روحانی، از واقعیات دور کند!

او تاکید نمود که صداوسیما می تواند با دعوت از کارشناسان خبره اظهارات رییس جمهور را نقد کند.

مدیر مسئول کیهان با اشاره به مذاکرات ایران در وین نوشت: ارتباط دادن گرانی مرغ و تخم مرغ و مسکن و اجاره بها و بیکاری و... به تحریم ها، ضمن آنکه سخنی بیرون از واقعیت و سرپوشی برناکارآمدی هاست، پیغام ضعف به دشمن نیز هست و دشمن را به ادامه تحریم ها تشویق می نماید!

به عقیده کیهان صداوسیما باید درباره سخنان روحانی روشنگری کند و نشان دهد این جاده یکطرفه نیست!

روز گذشته حسن روحانی درباره تاثیر تحریم ها بر شرایط ایران گفته بود: این که ما می گوییم تحریم روی همه زندگی مردم تاثیر می گذارد برخی ها باور نمی نمایند و خبر ندارند که اداره کشور چگونه است. نمی دانند که در این کشور برای این که مرغ را پرورش دهیم و گوشت آن در اختیار مردم قرار گیرد، چه مراحلی را طی می نماید. عمدتا نگهداری و آب آن داخلی است اما تمام نهاده های آن مثل کنجاله و جو و ذرت و بخش بزرگی از واکسن ها از خارج وارد می گردد.

او منتقدان را متهم به باند بازی سیاسی کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1647

به "انتقاد کیهان از صداوسیما: چرا حرف های روحانی را نقد نمی کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد کیهان از صداوسیما: چرا حرف های روحانی را نقد نمی کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید