اوبامیانگ: پپه سلاح دیگری برای خط حمله آرسنال است، امیدوارم اوزیل و کولاشیناج هر چه زودتر برگردند

به گزارش مجله بیزبینگ، مهاجم آرسنال گفت: همه از آمدن پپه هیجان زده هستند. ما می توانیم در کنار هم بازی کنیم و چیز های زیادی یاد بگیریم.

اوبامیانگ: پپه سلاح دیگری برای خط حمله آرسنال است، امیدوارم اوزیل و کولاشیناج هر چه زودتر برگردند

به گزارش ، پیر امریک اوبامیانگ بازیکن تیم فوتبال آرسنال معتقد است که طرفداران آرسنال یکی از هیجان انگیز ترین فصل های آرسنال را در این فصل تجربه خواهند کرد.

توپچی ها روز یکشنبه در نخستین دیدار خود در این فصل پیروز شدند تیم نیوکاسل را با تک گل اوبامیانگ شکست دهند.

شاگردان اونای امری در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که الکساندر لاکازت به علت مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند. همچنین نیکولاس پپه که در آخرین روزهای جابجایی به آرسنال پیوسته بود از دقیقه 71 در ترکیب آرسنال نهاده شد.

اوبامیانگ درباره هم تیمی جدیدش گفت: همه از آمدن پپه هیجان زده هستند. ما می توانیم در کنار هم بازی کنیم و چیزهای زیادی یاد بگیریم. قبلا فقط بازی های پپه را در تلویزیون دیده بودم. من با سبک بازی او آشنا هستم و سعی می کنم بیشتر با او ارتباط برقرار کنم.

مهاجم گابنی آرسنال در ادامه گفت: وقتی شنیدیم قرار است پپه به آرسنال بیاید، خیلی شادمان شدیم زیرا می دانستیم که او می تواند آمار گلزنی ما را بالا ببرد. بنابراین او سلاح دیگری برای خط حمله آرسنال محسوب می گردد و این خیلی خوب است.

آرسنال همچنین در این دیدار مسعود اوزیل و سید کولاشیناج را به دلایل امنیتی حادثه اخیر که دو مهاجم قصد سرقت از بازیکنان آرسنال را داشتند، در اختیار نداشت.

اوبامیانگ ضمن ابراز همدری با اوزیل و کولاشیناج ابراز امیدواری کرد که این دو هر چه زودتر بتوانند به میادین باز گردند. او درباره هدف حمله قرار دریافت هم تیمی هایشان توسط سارقین مسلح اعلام کرد: همه راجع به این قضیه ناراحت هستند. وقتی که آن ها هم تیمی هایت باشند مسلما این ناراحتی بیشتر می گردد. من به فکر خانواده هایشان هستم. می دانم که چنین چیزی اصلا آسان نیست اما امیدوارم پلیس بتواند به خوبی از آن ها محافظت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 220

به "اوبامیانگ: پپه سلاح دیگری برای خط حمله آرسنال است، امیدوارم اوزیل و کولاشیناج هر چه زودتر برگردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوبامیانگ: پپه سلاح دیگری برای خط حمله آرسنال است، امیدوارم اوزیل و کولاشیناج هر چه زودتر برگردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید