اکران ریست سیاه و سفید در فجر38

به گزارش مجله بیزبینگ، تهیه کننده فیلم سینمایی ریست از نمایش این فیلم به صورت سیاه و سفید در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می گردد.

اکران ریست سیاه و سفید در فجر38

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سید امیر سیدزاده تهیه کننده فیلم سینمایی ریست از فیلم های راه یافته به بخش نگاه نو سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر، درباره این فیلم سینمایی گفت: ریست به کارگردانی محمدرضا لطفی در حال تکمیل مراحل فنی است، موسیقی این فیلم توسط حمیدرضا یراقچیان و صداگذاری آن توسط حسین قورچیان به سرانجام رسیده است.

وی بیان نمود: البته این فیلم یک سری ویژوآل افکت دارد که در حال حاضر توسط شرکت مربوطه در مشهد در حال ساخت است. بخشی از ین پروژه نیز در پراگ صورت گرفته که این بخش نیز به سرانجام رسیده است.

این تهیه کننده سینما با بیان اینکه تنها رنگ فیلم مانده است شرح داد: تصمیم گرفتیم این فیلم را در جشنواره فیلم فجر به صورت سیاه و سفید نمایش دهیم و بعد از دریافت بازخورد از سوی مخاطبان جشنواره، تصمیم بگیریم که این اثر را چگونه ارایه کنیم.

وی با اشاره به اینکه به زودی نسخه دی سی پی فیلم در لابراتوآر آریا آماده می گردد، شرح داد: البته نام این فیلم نیز تا قبل از جشنواره فیلم فجر تغییر می نماید که به زودی نام آن را اعلام می کنیم.

سیدزاده بیان نمود: این فیلم کنکاش و واکاوی درون آدم ها است، در واقع همه آدم ها یک درون و یک بیرون دارند و در این فیلم درون آدم ها توسط دوربین های مخفی روایت می گردد.

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است: احساس می کنم دیوونه شدم… یه جورایی به تمام دوربین های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم … اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می کنم پشت همه این دوربینا یه نفره … یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می کنه!

در این فیلم بازیگرانی، چون رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی مهر، حامد رحیمی نصر، پریسا محمدی و رقیه افشین پور حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 706

به "اکران ریست سیاه و سفید در فجر38" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران ریست سیاه و سفید در فجر38"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید