بازیکنان تیمم بعداز وقوع زلزله تا صبح نخوابیدند

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان جوابگوی سوالات خبرنگاران شد.

بازیکنان تیمم بعداز وقوع زلزله تا صبح نخوابیدند

وی گفت: زلزله آذربایجان استرس دو تیم و به خصوص تیم را افزایش داد. می ترسیدیم که بی خوابی دیشب باعث شود تا کیفیت خوبی را نداشته باشیم.

خطیبی ادامه داد: تیم ما بهتر از ذوب آهن بود. هواداران هم فرهنگ بالای خود را نشان دادند زیرا تیم ما روی یک اتفاق در دقیقه اول گل را دریافت کردیم اما هواداران تا دقیقه 90 از ما حمایت کردند و همین باعث شد تیم برشود و بازی را ببرد.

وی افزود: گلی که خوردیم، شرایط بازی تغییر کرد و بازیکنانم از لحاظ روحی و روانی به هم ریختند اما با صحبت هایی که در طول بازی انجام دادیم به بازی برگشتند. تغییر نفرات و تغییر تاکتیک در برد ما موثر بود. در بازی موقعیت های زیادی داشتیم و اگر توپ های مان تبدیل به گل می شد، می توانستیم 4 یا 5 بر یک برنده باشیم.

وی در خصوص ذوب آهن نیز گفت: ذوب آهن از لحاظ نفرات تیم باکیفیتی است و در مقابل تیم 10 میلیاردی ما، تیمی 30 یا 40 میلیاردی به حساب می آید. از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجودشان بازی کردند. امیدوارم این روند پیروزی ادامه داشته باشد.

وی سپس گفت: سال گذشته این تیم در تمام بازی هایش 4 برد داشت اما ما تا هفته دهم امسال به این تعداد برد رسیدیم. ما از 5 تیم باکیفیت لیگ ایران هستیم.

خطیبی افزود: در بازی هایی که نتوانسته بودیم به بازی برگردیم، آموخته بودیم که باید تاکتیکی را بچینیم که بتوانیم بازی را ببریم. لطف خدا بود که بازیکنان تغییرات را تاکتیک را به خوبی اجرا کردند و خوشحالم که به این سطح رسیدیم. دو تعویض به دلیل مصدومیت داشتیم که تیم من را اذیت کرد. اگر مربی خارجی با وجود 2 مصدومیت و عقب بودن به بازی برشود، می گویند فلان مربی ایتالیایی یا آرژانتینی است و دانش بالایی دارد. کار در تیمی مثل ماشین سازی که نگاه زیادی به جوانگرایی دارد سخت است.

سرمربی ماشین سازی افزود: البته تمام این موفقیت ها بعد دیگری را هم دارد و یکی از دلایل آن مربی بدنساز تیم است. اگر در بعضی از بازی های مان بدشانسی وجود نداشت و به حق خود می رسیدیم، می توانستیم جزو تیم های بالانشین جدول باشیم. در نیم فصل دوم تغییری نخواهیم داشت و تنها 2 یا 3 بازیکن در خط حمله جذب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 533

به "بازیکنان تیمم بعداز وقوع زلزله تا صبح نخوابیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان تیمم بعداز وقوع زلزله تا صبح نخوابیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید