باقری: جدایی از پرسپولیس برایم خیلی سخت است، دوست دارم با تیم ملی همکاری کنم

به گزارش مجله بیزبینگ، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال مرا در شرایط خیلی سختی قرار داد، چرا که جدایی از پرسپولیس برایم سخت است.

باقری: جدایی از پرسپولیس برایم خیلی سخت است، دوست دارم با تیم ملی همکاری کنم

کریم باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: جلسه ای در مورد شرایط کارم با تیم ملی با آقای نبی داشتیم و قرار شد قراردادم با فدراسیون به زودی آماده شده و در فرصت مناسب امضاء گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به صورت پاره وقت با تیم ملی همکاری کند و همچنان در کادر فنی پرسپولیس هم حضور داشته باشد؟ بیان نمود: نه. فعلا که تیم ملی برنامه ای ندارد و تا انتها این فصل در خدمت پرسپولیس هستم. با توجه به اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، باید در این مورد مذاکراتی با باشگاه داشته باشم، چرا که بین باشگاه و تیم ملی باید یکی را انتخاب کنم. انشالله که مشکل خاصی پیش نیاید.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا آخرین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می نماید؟ گفت: این خواسته فدراسیون فوتبال است. با توجه به اینکه با پرسپولیس قرارداد دارم، فدراسیون و باشگاه باید به توافق برسند.

باقری در واکنش به این مسئله که آیا فدراسیون او را در شرایط سختی قرارداده است؟ گفت: آقای نبی در این مورد شرایط خود را گفت و قرار بر این شد که در صورت توافق نهایی نظرات مان را اعلام کنیم. در هر صورت جدایی از پرسپولیس برای من خیلی سخت است. الان چندین سال است که اینجا هستم و همواره علاقه قلبی خود را به این تیم نشان داده ام. طرفداران هم همواره به من لطف داشته اند و خود را متعلق به پرسپولیس می دانم. در واقع اگر در فوتبال به جایی رسیده ام به خاطر پرسپولیس بوده است. واقعا سخت است که الان از بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کنم. انشالله که اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی در این باره ادامه داد: دوست دارم هر جا که هستم، موثر باشم. تیم ملی هم شرایط خاص خودش را دارد و حضورم در کادر فنی این تیم می تواند تجربه خیلی خوبی برایم در کار مربیگری باشد؛ از این لحاظ دوست دارم با تیم ملی هم همکاری کنم.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه با اسکوچیچ صحبت های لازم را داشته یا نه؟ گفت: الان نه اما پیش از این صحبت های لازم را با اسکوچیچ داشته ایم. مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1115

به "باقری: جدایی از پرسپولیس برایم خیلی سخت است، دوست دارم با تیم ملی همکاری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: جدایی از پرسپولیس برایم خیلی سخت است، دوست دارم با تیم ملی همکاری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید