برخورد با اجاره غیرقانونی منزل در چابهار

به گزارش مجله بیزبینگ، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار گفت: با کسانی که بدون مجوز منزل اجاره می دهند و کمپ برپا می نمایند، برخورد قانونی می گردد.

برخورد با اجاره غیرقانونی منزل در چابهار

جهت دریافت خدمات بازسازی سقف خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، عبدالحمید بلوچ زاده اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و پیرو تصمیمات کارگروه کرونا در زمینه خودداری از سفر و ماندن در خانه، این اداره هیچ مجوزی برای اجاره شبانه منزل در چابهار صادر نکرده و اقدام کسانی که به اجاره منزل شبانه به مسافرین مبادرت می ورزند، غیرقانونی است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار اضافه نمود: این اداره برای برپایی کمپ نوروزی برای مسافرین نوروزی هیچ مجوزی صادر نکرده است و هرگونه اقدام در این زمینه غیرمجاز و مستلزم پیگرد قانونی است.

او گفت: از همه هموطنان درخواست می کنیم با توجه به تعطیلی ستاد اسکان شهرستان چابهار در نوروز 99 و عدم ارائه خدمات اقامتی به مسافرین، از سفر غیرضروری به این شهرستان جدا خودداری نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار از خدمات صورت گرفته توسط مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار در مورد تعطیلی مراکز تجاری، تفریحی، اقامتی و غیره منطقه آزاد چابهار برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات مجازی، تمدید مجوزات و پیگیری در راستای تغییر خط فراوری چندین شرکت برای فراوری مواد ضدعفونی نمایند، قدردانی کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 750

به "برخورد با اجاره غیرقانونی منزل در چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با اجاره غیرقانونی منزل در چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید