تأکید ایران و ویتنام بر همکاری برای مبارزه با کرونا

به گزارش مجله بیزبینگ، معاونان وزارت خارجه ایران و ویتنام در یک گفت وگوی تلفنی بر تداوم همکاری های دوجانبه برای مبارزه با کرونا تأکید کردند.

تأکید ایران و ویتنام بر همکاری برای مبارزه با کرونا

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، معاون وزارت خارجه ویتنام در گفت و گوی تلفنی با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران گفت کشورش آماده است تجاربش در زمینه مبارزه با ویروس کرونا را در اختیار ایران قرار دهد.

به گزارش وبگاه صدای ویتنام دانگ مینه کوی معاون وزارت خارجه ویتنام روز سه شنبه در گفت وگوی تلفنی با سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت خارجه ایران بر تداوم همکاری بین دو کشور با وجود ویروس کرونا تاکید نمود.

این مقام ارشد دولت ویتنام در این گفت وگو به موفقیت اولیه ایران در مقابله با ویروس کشنده کرونا و بازگشایی فعالیت های مالی در ایران اشاره نمود. این دو دیپلمات ارشد همچنین خاطرنشان کردند که فضای کافی برای همکاری بین دو طرف وجود دارد.

این دو مقام ویتنامی و ایرانی همچنین به تداوم سازوکارهای همکاری کنونی، اولویت دادن به دهمین نشست کمیته بین دولتی ویتنام - ایران و سرعت بخشیدن به مذاکرات در زمینه اجرای توافقنامه های استرداد و تحویل مجرمان و موارد دیگر تاکید نمودند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1083

به "تأکید ایران و ویتنام بر همکاری برای مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید ایران و ویتنام بر همکاری برای مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید