تاکید آلمان بر لزوم مذاکره با مسکو با وجود تحریم های جدید اروپا

به گزارش مجله بیزبینگ، وزیر امور خارجه آلمان با وجود تحریم های اخیر اتحادیه اروپا علیه مقامات مسکو به دلیل مسمومیت آلکسی ناوالنی بر لزوم تداوم مذاکرات با روسیه تاکید نمود.

تاکید آلمان بر لزوم مذاکره با مسکو با وجود تحریم های جدید اروپا

با ما سفر کنید و با ارزان ترین تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان با وجود تحریم های اخیرا تصویب شده اتحادیه اروپا علیه روسیه در جریان مناقشات با این کشور بر سر پفراینده مسمومیت آلکسی ناوالنی، منتقد سرسخت کرملین بر آمادگی برای مذاکرات با مسکو تاکید نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اتحادیه اروپا حمله شیمیایی به آلکسی ناوالنی را محکوم نموده و اخیرا در نشستی تحریم هایی را علیه بعضی مقامات روسیه تصویب نموده که خشم و انتقاد مقامات روسیه را به همراه داشته است.

با این همه وزیر امور خارجه آلمان همچنان بر فرایند مذاکرات با مسکو تاکید داشته وگفت: ما در شورای امنیت سازمان ملل ، در فرایند صلح لیبی و همچنین در موضوع اوکراین با روس ها بر سر یک میز می نشینیم. در همه این موضوعات مسئله راه حلی برای انتها دادن به جنگ ها مطرح است.

وی که در مصاحبه با آر ان دی آلمان سخن می گفت با نگاهی به بحران ها در اوکراین و لیبی گفت که در همه این مسائل تحولات مثبتی وجود داشته است.

ماس اضافه کرد: هیچ کس به ایجاد یک عصر یخی در مناسبات بین روسیه و آلمان علاقه ای ندارد.

وزیر امور خارجه آلمان در عین حال از موضع اتحادیه اروپا درباره تحریم بعضی مقامات روسی به دلیل مسمومیت آلکسی ناوالنی دفاع نموده و گفت: مسمومست ناوالنی نقض جدی قوانین بین المللی بوده و از این رو نیازمند واکنش سریع و واضح اروپا می باشد.

وی با اشاره به بعضی موضوعات مورد مناقشه دیگر با روسیه تاکید نمود : مناسبات ما با روسیه همچنان پیچیده باقی می ماند.

چندی پیش اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه به توافق رسیدند.

بر اساس این توافق، 6 نفر از مقامات ارشد دستگاه امنیتی روسیه به بهانه آنچه دست داشتن در مسموم کردن الکسی ناوالنی خوانده شده، تحریم و از حق ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا محروم می شوند .

همچنین انستیتوی دولتی تحقیقات فناوری و شیمی آلی روسیه که گفته می گردد در فراوری ماده سمی نوویچوک نقش دارد نیز هدف تحریم های اتحادیه اروپا قرار خواهد گرفت .

سخنگوی وزارت خارجه روسیه و سخنگوی کرملین در واکنش به این اقدام اروپا تأکید کردند: مسکو قطعاً به تحریم های جدید اتحادیه اروپا در رابطه با شرایط ناوالنی، که کاملاً غیرقابل قبول و اقدامی غیردوستانه است، پاسخ مناسب خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1287

به "تاکید آلمان بر لزوم مذاکره با مسکو با وجود تحریم های جدید اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید آلمان بر لزوم مذاکره با مسکو با وجود تحریم های جدید اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید