تجلیل از پرسنل اداره ایمنی و آتش نشانی بیدبلند خلیج فارس

به گزارش مجله بیزبینگ، هم زمان با هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی با حضور مدیرعامل از کارکنان واحدهای ایمنی و آتش نشانی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از پرسنل اداره ایمنی و آتش نشانی بیدبلند خلیج فارس

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

در این آئین محمود امین نژاد مدیر عامل بیدبلند خلیج فارس با حضور در ایستگاه آتش نشانی،ضمن گرامی داشت این روز خاطر نشان کرد نگاه ویژه ارکان مدیریتی بیدبلند خلیج فارس به حوزه ایمنی و آتش نشانی به عنوان یک استراتژی راهبردی از بدو فعالیت این پروژه منتهی به کسب و ثبت رکورد بی نظیر 63 میلیون ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت در تاریخ صنعت نفت گشت که این مهم مرهون نگاه و توجه عملی به مقوله ایمنی جهت صیانت از جان و سلامت جسمی و روانی کارکنان بوده است.

مدیر عامل بیدبلند خلیج فارس درادامه گفت:سیاست کلی این مجموعه صنعتی در گام دوم و هم ز مان با راه اندازی و شروع فرآیند فراوری توجه و تمرکز بیشتر به مقوله آموزش مستمر و همچنین تامین تجهیزات مورد احتیاج می باشد و می بایست با نگاهی علمی و عملی اثربخشی این اقدامات در وهله اول به صیانت از سلامت کارکنان و پس از آن حفظ امانت و سرمایه این واحد صنعتی منتهی شود.

امین نژاد در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از مجموعه کوشش های پرسنل پر کوشش ایمنی و آتش نشانی شرکت خاطر نشان کرد که صندلی آتش نشانان به عنوان حامیان و ناجیان در حوادث مختلف، نقطه عطفی در عملکردشان محسوب می شود که این مهم قطعا بیش از آنکه به عنوان وظیفه ای سازمانی محسوب شود به عنوان عشق به هم نوع در ایثار و امداد رسانی تجلی می یابد.

مدیر عامل بیدبلند خلیج فارس درانتهای این مراسم با اهدا شاخه گل به کارکنان واحدهای ایمنی و آتش نشانی به رسم تقدیر،تجلیل به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1262

به "تجلیل از پرسنل اداره ایمنی و آتش نشانی بیدبلند خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از پرسنل اداره ایمنی و آتش نشانی بیدبلند خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید