ترافیک در هراز و آزادراه پردیس-تهران، کندوان به دلیل حجم زیاد خودرو یک طرفه شد

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک سنگین در راستا شمال به جنوب کندوان در اغلب مقاطع گزارش شده است، گفت: تردد از محور چالوس راستا جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک در هراز و آزادراه پردیس-تهران، کندوان به دلیل حجم زیاد خودرو یک طرفه شد

فارس: علی اکبر آشوری درباره آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، گفت: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

ممنوعیت تردد در جهت جنوب به شمال جاده چالوس

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره شرایط ترافیکی جاده های تهران-شمال گفت: در حال حاضر در جهت رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت تردد روان است.

وی گفت: تردد از محور چالوس جهت جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و در حال حاضر ترافیک سنگین در جهت شمال به جنوب کندوان در اغلب مقاطع گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز و آزادراه پردیس-تهران

آشوری ادامه داد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محور هراز جهت رفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو و جهت شمال به جنوب محدوده های بایجان، شاهاندشت، آب اسک و مبارک آباد نشان می دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه جهت شمال به جنوب محدوده دماوند، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود اطلاع داد.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، از بروز ترافیک سنگین در محور تهران - فشم و بالعکس اطلاع داد.

آشوری درباره شرایط جوی جاده ها بیان داشت: در محورهای تهران-شمال و دیگر جاده های کشور، بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 19 تا 20

مدیر مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2275 ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 0.2 درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

آزادراه تهران-کرج-تهران پرترددترین جاده کشور

وی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه تهران-کرج با 143 هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با 138 هزار تردد و آزادراه کرج -قزوین با 131 هزار تردد ثبت شد.

هشت جاده به علت کاهش ایمنی مسدود است

آشوری اظهار کرد: محور لارستان-کهورستان در استان هرمزگان از 4 تیر 1400 تا اطلاع بعدی به علت نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها یادآور شد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده پونل-خلخال، محور خرم آباد-پل دختر، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، جاده شهداد-نهبندان ، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110 و محور خرم آباد-پل دختر، به علت کاهش ایمنی در جهت، مسدود است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1749

به "ترافیک در هراز و آزادراه پردیس-تهران، کندوان به دلیل حجم زیاد خودرو یک طرفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک در هراز و آزادراه پردیس-تهران، کندوان به دلیل حجم زیاد خودرو یک طرفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید