ترامپ با مکرون دوست شد!

به گزارش مجله بیزبینگ، ایسنا نوشت: بعد از توییت های تند و سرزنش آمیز دونالد ترامپ علیه امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه، ترامپ در پاریس رهبر فرانسه را دوست خوب خود خواند.

ترامپ با مکرون دوست شد!

خبرگزاری آشوسیتدپرس در گزارشی گفت: دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا و امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه کوشش کردند که اتحاد خود را نشان دهند. این در حالی است که ترامپ پس از اظهارات مکرون مبنی بر ایجاد ارتش اروپایی شدیدا از فرانسه انتقاد نموده بود.

رهبران فرانسه و آمریکا در جمع خبرنگاران پیش از انجام مذاکرات پشت درهای بسته در کاخ الیزه گفتند که آنها دوستان خوبی هستند. با این حال ترامپ که قرار بود از قبرستان سربازان کشته شده جنگ جهانی اول بازدید کند ترجیح داد این برنامه را به خاطر هوای بارانی لغو کند. البته رییس جمهور آمریکا به دلیل حاضر نشدن در این مراسم بسیار مورد انتقاد نهاده شد.

پس از اظهارات مکرون مبنی بر لزوم تشکیل ارتش اروپایی، ترامپ در توییتی این اظهارات را توهین آمیز گفت. دفتر مکرون گفت که ترامپ اظهارات رهبر فرانسه را اشتباه متوجه شده است.

اما در دیدار دوجانبه دو طرف لحن دوستانه ای داشتند و ترامپ گفت: ما می خواهیم به اروپا یاری کنیم، اما این یاری باید منصفانه باشد.

52310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 51

به "ترامپ با مکرون دوست شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با مکرون دوست شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید