تسهیلات کم بهره برای گردشگری دریایی به متقاضیان اعطا می گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، به نقل از بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد سعیدنژاد گفت: در سالجاری 103 طرح مسافری خدماتی در کمیته وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اعتبار 760 میلیارد تومان مصوب گشت که از این تعداد 22 فروند با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد تومان به چرخه حمل و نقل مسافری کشور الحاق شده است.

تسهیلات کم بهره برای گردشگری دریایی به متقاضیان اعطا می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا ویزا موندیال هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی توضیح داد: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای حمایت از توسعه گردشگری و مسافرتهای دریایی به متقاضیان سرمایه گذاری از محل وجوه اداره شده وام ارزان قیمت پرداخت می نماید.

وی از آماده به کاری 25 مرکز خدمات همیار ناجی در هرمزگان بمنظور خدمات دهی به حادثه دیدگان دریا اطلاع داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: ساخت اسکله های شناور و راه اندازی سیستم ارتباطی همیاران ناجی از اقدامات مطلوب برای حمایت از کلوپ های جستجو نجات دریایی در مناطقی مانند قشم و هنگام است که امیدواریم در تمام سواحل کشور همین رویه ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 721

به "تسهیلات کم بهره برای گردشگری دریایی به متقاضیان اعطا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات کم بهره برای گردشگری دریایی به متقاضیان اعطا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید