تعریض خط چهار حصار، 15 هزار مترمکعب خاک ریزی شد

به گزارش مجله بیزبینگ، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا های شهری شهرداری کرج از پیشرفت فیزیکی عملیات تعریض خط چهار حصار باهدف ارتقاء ایمنی در این شهرستان اطلاع داد.

تعریض خط چهار حصار، 15 هزار مترمکعب خاک ریزی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از البرز، علیرضا عاقلی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا های شهری شهرداری کرج گفت: تعریض معبر شمال به جنوب خط چهار حصار از دره وسیه به سمت جنوب به طول حدود 900 متر و با اضافه کردن حدود 15 تا 20 متر به عرض معبر در حال اجرا است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا های شهری شهرداری کرج اضافه کرد: 500 متر مکعب بارگیری و حمل نخاله، 15 هزار مترمکعب خاک ریزی و هزار و 300 متر مکعب بیس ریزی ازجمله اقدامات سازمان در این طرح است.

عاقلی با اشاره به اهمیت این محور به اسم یکی از معابر پرتردد و حادثه خیز شهر کرج گفت: اجرای عملیات زیرسازی و روسازی معبر جهت روکش آسفالت در حال اجرا بوده و در روز های آینده عملیات آسفالت مکانیزه اجرایی خواهد شد.

او با اشاره به شروع عملیات گابیون بندی دره وسیه که در حال حاضر به حجم دو هزار متر مکعب جهت تعریض لاین جنوب به شمال خط چهار حصار اجرا شده است، اضافه کرد: پس از اتمام عملیات گابیون بندی، زیرسازی و آسفالت معبر در دستور کار سازمان واقع شده است.

ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1855

به "تعریض خط چهار حصار، 15 هزار مترمکعب خاک ریزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریض خط چهار حصار، 15 هزار مترمکعب خاک ریزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید