توئیت موسوی درباره رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین

به گزارش مجله بیزبینگ، سخنگوی وزارت خارجه درباره رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین مطرح نمود: در شرایط گذار کنونی نه همه اتفاقات در غرب می افتد و نه توسط غرب رقم می خورد.

توئیت موسوی درباره رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توئیتی با اشاره به رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین در صفحه توئیترش نوشت: همانطور که یک بار ظریف بیان کرد، واقعیت این است در شرایط گذار کنونی نه همه اتفاقات در غرب می افتد و نه توسط غرب رقم می خورد. ما به واقع یک جهان پساغربی داریم که همه جهان در واقعیت ها مشترک هستند.

رزمایش بزرگ نیروی دریایی سه کشور ایران، روسیه و چین از امروز (آدینه) در شمال اقیانوس هند شروع شد.

غلامرضا طحانی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش امرپز در اظهاراتی هدف از برگزاری این رزمایش را تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه عنوان و توضیح داد: این نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که جمهوری اسلامی ایران رزمایش مرکبی با دو قدرت دریایی بزرگ جهان و در چنین سطحی برگزار می نماید و قطعا کشور هایی که از نظر مالی، سیاسی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی نزدیکی بیشتری با هم دارند، دست به دست هم می دهند تا برقراری امنیت و جمعی بودن آن میسر گردد.

وی گفت: این رزمایش برابر برنامه های از پیش معین شده با حرکت یگان های شناوری سه کشور از بندر چابهار شروع و در شمال اقیانوس هند گسترش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 552

به "توئیت موسوی درباره رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت موسوی درباره رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید