توافقنامه همکاری شهرداری نیشابور و دانشگاه فردوسی مشهد امضا شد

به گزارش مجله بیزبینگ، توافقنامه همکاری شهرداری نیشابور و دانشگاه فردوسی مشهد با هدف توسعه پژوهش های کاربردی، افزایش بهره وری و استفاده از بهینه از ظرفیت های علمی منعقد شد.

توافقنامه همکاری شهرداری نیشابور و دانشگاه فردوسی مشهد امضا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، توافقنامه همکاری شهرداری نیشابور و دانشگاه فردوسی مشهد به منظور توسعه پژوهش های کاربردی، افزایش بهره وری و استفاده بهینه از ظرفیت های علمی و اجرایی کشور به امضا رسید.

بهرامی، رئیس دفتر ارتباطات علمی دانشگاه فردوسی مشهد در این نشست با بیان اینکه نیشابور صندلی ویژه ای در حوزه آکادمیک کشور دارد، گفت: توجه و استفاده از ظرفیت های انسانی و فرهنگی نیشابور می تواند به حفظ شأنیت این شهر یاری کند.

وی به همکاری مشترک دانشگاه فردوسی مشهد و شهرداری نیشابور در پروژه افلاک نما اشاره نمود و ادامه داد: معاونت پژوهشی دانشگاه نقش راهبری و متولی در بحث ارتباط با جامعه را ایفا می نماید و تا به امروز 210 میلیون تومان پروژه در حال انجام و 60 میلیون تومان پروژه سرانجام یافته با شهرداری ها دارد.

علی نجفی، شهردار نیشابور نیز با بیان اهمیت همکاری دانشگاه و جامعه ابراز امیدواری کرد مطالعاتی که در جریان این توافقنامه انجام می گردد جنبه عملیاتی داشته و در حل مسائل جامعه نقش اساسی ایفا نمایند.

نجار، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شهرداری نیشابور نیز به اهمیت مطالعات در برنامه ریزی های شهرداری اشاره و اعلام نمود: شهرداری نیشابور تنها شهری است که بودجه شهر براساس مطالعات PMS اجرا شده است و همکاری شهرداری با دانشگاه فردوسی مشهد در سامان بخشیدن به این مطالعات می تواند اثربخش باشد.

لازم به ذکر است، این توافقنامه در 6 ماده و 12 بند منعقد و تا سرانجام سال 1401 اعتبار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1179

به "توافقنامه همکاری شهرداری نیشابور و دانشگاه فردوسی مشهد امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافقنامه همکاری شهرداری نیشابور و دانشگاه فردوسی مشهد امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید