توماس باخ: انگیزه های سیاسی مانع حضور رم برای میزبانی المپیک 2024 شد

به گزارش مجله بیزبینگ، رییس کمیته بین المللی المپیک (IOC) مسئولان رم را به داشتن انگیزه های سیاسی برای کناره گیری از میزبانی المپیک 2024 متهم کرد.

توماس باخ: انگیزه های سیاسی مانع حضور رم برای میزبانی المپیک 2024 شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Inside the games، شهر رم که قرار بود نامزد میزبانی المپیک 2024 گردد، به دلیل مخالفت مسئولان از این نامزدی استعفا داد. شهردار رم میزبانی از المپیک را نوعی بی مسئولیتی خواند زیرا بر این باور بود که این مساله مسائل مالی زیادی را به شهر تحمیل خواهد نمود.

توماس باخ در نامه ای به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: طبق اطلاعاتی که در چند روز گذشته به دست آوردیم، متوجه شدیم شورای شهر رم به دلایل و انگیزه های سیاسی از نامزدی میزبانی کناره گیری نموده است. می دانیم این مخالفت چقدر برای کمیته المپیک ایتالیا سخت بوده است. از آنها به خاطر کار و کوشش شان تشکر می کنیم. همکاری خود را با کمیته المپیک ایتالیا ادامه می دهیم تا ورزش های المپیکی در این کشور گسترش پیدا نمایند.

با کناره گیری رم از نامزدی میزبانی المپیک 2024، شهرهایی که نامزد میزبانی برای این رقابت ها باقی ماندند، بوداپست از مجارستان، لس آنجلس از آمریکا و پاریس از فرانسه هستند. IOC در 13 سپتامبر 2017 میزبانی المپیک 2024 را انتخاب خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 656

به "توماس باخ: انگیزه های سیاسی مانع حضور رم برای میزبانی المپیک 2024 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توماس باخ: انگیزه های سیاسی مانع حضور رم برای میزبانی المپیک 2024 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید