جزئیات جلسه کلمبیایی ها برای اخراج کی روش، نه پول دارند نه گزینه!

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، شرایط ادامه کار کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا کاملا مبهم است و خبرهای زیادی از برکناری این مربی از سوی رسانه ها منتشر شده است. کی روش بعد از دو باخت متوالی با کلمبیا برابر اروگوئه و اکوادور، تحت فشار زیادی قرار گرفته است و حتی روزنامه رکورد پرتغال اطلاع داد که وی با دریافت 2 میلیون دلار غرامت، کلمبیا را ترک می نماید.

جزئیات جلسه کلمبیایی ها برای اخراج کی روش، نه پول دارند نه گزینه!

این در حالی است که کارلو آنتونیو ولز یکی از روزنامه نگاران کلمبیا جزئیات جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا را در ارتباط با شرایط کی روش افشا کرد. طبق ادعای آنتونیو، فدراسیون کلمبیا در حال حاضر نه پول کافی برای اخراج کی روش و پرداخت غرامت به وی را دارد و نه گزینه جانشینی.

این روزنامه نگار گفت: تقریبا ساعت 10 صبح روز پنجشنبه رامون خسورون رئیس فدراسیون با آلوارو گونزالس نایب رئیس خود تماس گرفت. خسورون گفت که شب قبل ملاقاتی با مستر (کی روش) داشته است و آنها درباره شرایط ایجاد شده تبادل نظر نموده اند؛ اینکه مستر غمگین و نگران بود اما می خواست به کارش ادامه بدهد.

به گفته این روزنامه نگار، آلوارو از خسورون می پرسد که آیا گزینه ای برای جایگزینی کی روش دارد یا خیر که رئیس فدراسیون پاسخ منفی می دهد.

آلوارو تاکید نموده است که در صورت کنار گذاشتن کی روش احتیاج به گزینه ای آماده برای راهنمایی تیم ملی احتیاج است.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال کلمبیا به دلیل همه گیری ویروس کرونا و کاهش حمایت های اقتصادی شرایط سخت و جدی اقتصادی را پشت سر می گذارد.

سایت elradar که جزئیات جلسه مسئولان کلمبیا را به نقل از روزنامه نگاری از این کشور منتشر نموده است

روزنامه نگار کلمبیایی ادامه داد: اولین چیزی که آلوارو ساعت 10 صبح به خسورون می گوید این است: آیا ما پول داریم، آیا جایگزین داریم؟ وی با دو پاسخ منفی روبرو می گردد.

بعد از درخواست نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا مقرر شد تا جلسه ای حضوری برای ارزیابی شرایط و تصمیم گیری برگزار گردد.

به نوشته سایت elradar، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا و نایب رئیسان وی جلسه ای با هم برگزار کردند و در نهایت تصمیم گرفتند که کی روش فعلا به کارش در کلمبیا ادامه بدهد زیرا در حال حاضر گزینه جایگزین و شرایط اقتصادی اجازه جدایی این مربی را نمی دهد.

روزنامه نگار کلمبیایی همچنین تاکید نموده است که فدراسیون فوتبال کلمبیا تا زمانی که کی روش خودش استعفا ندهد، او را برکنار نخواهد کرد. وی گفت: این درست نیست که فدراسیون کلمبیا با کی روش صحبت نموده است، این درست نیست که آنها می خواهند به کی روش پول بدهند، این درست نیست که کی روش استعفا نموده است. نمی دانم امروز چه اتفاقی می افتد اما تا نیمه شب گذشته هیچ چیزی رخ نداده بود.

آنتونیو ولز صحبت هایش را اینطور انتها داده است: فدراسیون کلمبیا رسما با هیچ مربی دیگری تماس نگرفته است. تنها گزینه ای که در ذهن نایب رئیس فدراسیون است، رینالدو روئدا (سرمربی تیم ملی شیلی) است. اوسوریو هم مربی کلمبیا نخواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال کلمبیا تا به امروز هیچ بیانیه و اطلاعیه ای در مورد شرایط فعلی منتشر ننموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1361

به "جزئیات جلسه کلمبیایی ها برای اخراج کی روش، نه پول دارند نه گزینه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جلسه کلمبیایی ها برای اخراج کی روش، نه پول دارند نه گزینه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید