جلالی: نمی توانیم با داور هم مقابله کنیم ، ماندن گل گهر در لیگ به نفع فوتبال است

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران/بوشهر سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: وقتی به زمین می رویم، باید با حریف مقابله کنیم و انتظار نداریم که با داور هم مقابله کنیم. من باید فیلم بازی را ببینم و امیدوارم که همه چیز عادلانه و منصفانه پیش رفته باشد.

جلالی: نمی توانیم با داور هم مقابله کنیم ، ماندن گل گهر در لیگ به نفع فوتبال است

مجید جلالی در کنفرانس خبری بعد از تساوی تیمش برابر پارس جنوبی جم مطرح نمود: باید فیلم بازی را ببینم و دو صحنه را مجدداً آنالیز کنم؛ یکی توپی که زیر طاق دروازه برخورد کرد و بچه ها می گفتند گل شده و دیگری هم گلی که به ثمر رساندیم و نمی دانم چرا مردود اعلام شد.

وی اضافه کرد: اگر این تصمیمات اشتباه باشند، نمی توانیم از آنها بگذریم و واقعا هم قابل گذشت نیست.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی گل گهر سیرجان توضیح داد: داور در بازی برابر تیم سایپا هم 2 پنالتی ما را نگرفت که با توجه به شرایط تیم ما در جدول، این شرایط خوبی نیست.

جلالی ادامه داد: وقتی به زمین می رویم، باید با حریف مقابله کنیم و انتظار نداریم که با داور هم مقابله کنیم. من باید فیلم بازی را ببینم، اما امیدوارم که همه چیز عادلانه و منصفانه پیش رفته باشد.

او اظهار کرد: در این مسابقه شایسته اما بدشانس بودیم و فکر می کنم به زودی می توانیم علاوه بر ارائه بازی خوب، نتایج لازم را هم کسب کنیم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در خصوص باقی ماندن این تیم در لیگ برتر شرح داد: امیدوار و مطمئنم که تیم با مجموعه و بازیکنان فعلی، در لیگ برتر می ماند چون این به نفع فوتبال ماست. باشگاه ما می تواند خدمات زیادی به فوتبال ایران ارائه کند و تنها مصرف کننده و به دنبال بریز و بپاش نباشد.

مجید جلالی اضافه کرد: ماندن تیم هایی مثل گل گهر برای فوتبال ایران خوب است. باز هم این را می گویم که نمی خواهیم داوری به ما یاری کند، بلکه به ضرر ما کار نکند.

وی یادآور شد: در چند بازی از داوری متضرر شده ایم؛ به خصوص در بازی قبلی که 2 پنالتی را برای تیم ما نگرفتند. امروز هم دو صحنه علیه تیم ما مشکوک بود؛ گل مردود ما نمی توانست آفساید باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 752

به "جلالی: نمی توانیم با داور هم مقابله کنیم ، ماندن گل گهر در لیگ به نفع فوتبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: نمی توانیم با داور هم مقابله کنیم ، ماندن گل گهر در لیگ به نفع فوتبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید