حاشیه ملاقات استقلال - شهر خودرو، ازدحام طرفداران پشت گیت ها، شعار طرفداران استقلال علیه رقیب و تشویق رحمتی

به گزارش مجله بیزبینگ، با استقبال فراوان طرفداران تیم فوتبال استقلال از ملاقات این تیم مقابل شهر خودرو، تعداد زیادی از آنها پشت گیت های استادیوم آزادی ازدحام کردند.

حاشیه ملاقات استقلال - شهر خودرو، ازدحام طرفداران پشت گیت ها، شعار طرفداران استقلال علیه رقیب و تشویق رحمتی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و شهر خودرو از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند.

طرفداران تیم شهر خودرو با شش دستگاه اتوبوس به استادیوم آزادی آمده اند. آنها برای عدم روبروه با تماشاگران تیم میزبان، از دری جداگانه وارد استادیوم شدند.

پس از ورود بازیکنان شهر خودرو به زمین، طرفداران استقلال شعارهایی علیه آنها سر دادند.

طرفداران استقلال اقدام به تشویق سیدمهدی رحمتی، دروازه بان فعلی شهر خودرو و پیشین آبی های پایتخت کردند. در این بین بعضی از لیدرهای طرفداران مانع از تشویق رحمتی شدند.

بازی با استقبال زیاد طرفداران استقلال روبرو شده و از شب گذشته، تمام بلیت های طبقه اول استادیوم به صورت الکترونیکی به فروش رسیده است.

ازدحام شدید طرفداران استقلال پشت گیت های الکترونیکی، باعث بروز مشکلاتی در سیستم ورود طرفداران به داخل استادیوم شده و تماشاگران به کندی وارد استادیوم می شوند.

اکنون حدود شش هزار طرفدار استقلال در استادیوم آزادی حضور دارند و بر تعداد آنها در استادیوم افزوده می گردد.

داوران مسابقه حدود یک ساعت تا آغاز بازی به استادیوم آمدند و از بخش های مختلف زمین، بازدید کردند.

با حضور طرفداران استقلال در این بازی انتظار می رود ظرفیت استادیوم تا ساعات دیگر پُر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 595

به "حاشیه ملاقات استقلال - شهر خودرو، ازدحام طرفداران پشت گیت ها، شعار طرفداران استقلال علیه رقیب و تشویق رحمتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ملاقات استقلال - شهر خودرو، ازدحام طرفداران پشت گیت ها، شعار طرفداران استقلال علیه رقیب و تشویق رحمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید