حال وخیم هوادار سالخورده منچسترسیتی پس از حمله بی رحمانه طرفداران بروژ

به گزارش مجله بیزبینگ، یکی از طرفداران تیم فوتبال منچسترسیتی به علت حمله طرفداران حریف اروپایی این تیم به شدت مجروح شده است.

حال وخیم هوادار سالخورده منچسترسیتی پس از حمله بی رحمانه طرفداران بروژ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، یکی از طرفداران تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (سه شنبه) که تیم محبوبش در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم بروژ بلژیک بود، از سوی گروهی از طرفداران تیم میزبان مورد حمله واقع و در نتیجه آن راهی بیمارستان شد.

ظاهراً شدت جراحات وارده به این طرفدار سالخورده 63 ساله در نتیجه ضرب و شتم وارده در جهت بازگشت به منزلش در شهر درونگن بلژیک آنقدر زیاد بوده که حال او وخیم گزارش شده است. طبق گزارش نشریه NHL بلژیک این طرفدار سالخورده که با نام گیدو شناخته می گردد، در یک پارکینگ خودرو مورد به خاطر شال آبی رنگ دور گردنش به وسیله گروهی از طرفداران افراطی تیم بروژ از شادی کردن او در استادیوم به خاطر پیروزی تیم محبوبش راضی نبودند شناسایی می گردد و از ناحیه سر و صورت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

گیدو عضو گروه موسوم به ماه آبی بلژیک است که کانون طرفداری رسمی باشگاه منچسترسیتی در بلژیک محسوب می گردد و پسرش یورگن هم مدیر مشترک این کانون است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1890

به "حال وخیم هوادار سالخورده منچسترسیتی پس از حمله بی رحمانه طرفداران بروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال وخیم هوادار سالخورده منچسترسیتی پس از حمله بی رحمانه طرفداران بروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید