خبرنگاران ارتش روسیه یگان زرهی سوریه را آموزش می دهد

به گزارش مجله بیزبینگ، تهران - خبرنگاران - وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای، با اشاره به سطح بالای آمادگی رزمی ارتش سوریه گفت که نیروهای این کشور یگان زرهی ارتش سوریه مجهز به تانک را به منظور افزایش آمادگی بیشتر، آموزش می دهد.

خبرنگاران ارتش روسیه یگان زرهی سوریه را آموزش می دهد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه در این بیانیه ، از انجام تمرینات نظامی نیروهای این کشور با یگان زرهی ارتش سوریه در استان حلب (شمال سوریه) اطلاع داد.

در این بیانیه آمده است: نیروهای روسی در این تمرینات مشترک از تجهیزات نظامی سنگین از جمله تانک در مناطق عملیاتی استفاده نموده و به نیروهای سوری آموزشهای رزمی لازم به تانک را آموزش دادند.

یک مسئول نظامی روسیه ضمن شرکت در این رزمایش مشترک گفت که اکنون توان و سطح رزمی نیروهای ارتش سوریه با شروع بحران در این کشور در سال 2011 فرق دارد.

وی تأکید کرد که توانایی های رزمی نیروهای سوری اکنون به بالاترین سطح است، چرا که از ویژگی دفاعی سخت و کاملا آموزش دیده برخوردارند.

تانک هایی که ارتش سوریه در این تمرینات نظامی از آن استفاده نموده است، تانکهای روسی از نوع T-60 و T-72 که با استاندارها و مشخصات محلی و بومی مدرن شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1546

به "خبرنگاران ارتش روسیه یگان زرهی سوریه را آموزش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتش روسیه یگان زرهی سوریه را آموزش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید