خبرنگاران تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به 70 نفر رسید

به گزارش مجله بیزبینگ، شهرکرد- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با شناسایی بیماران جدید در 24 ساعت گذشته، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان به 70 نفر رسید.

خبرنگاران تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به 70 نفر رسید

مجید شیرانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا به امروز 370 بیمار مشکوک به این ویروس شناسایی شده است که با نمونه گیری از این بیماران تا به امروز 70 نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا در استان شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان تا به امروز 9 نفر جان خود را از دست داده و 47 بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از روز یکشنبه آزمایشات قطعی تشخیص ویروس کرونا در آزمایشگاه استان انجام می گردد، توضیح داد: این موضوع سبب شده تا اعلام مبتلایان با سرعت بیشتری انجام گیرد.

به گزارش خبرنگاران، ویروس جدید کرونا کووید 19 نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سرایت نموده است و سازمان بهداشت دنیای را بر آن داشت تا در خصوص بهداشت دنیای؛ شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 901

به "خبرنگاران تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به 70 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به 70 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید