خبرنگاران دغدغه مدیرکل مدیریت بحران قزوین از بستن خروجی های استان

به گزارش مجله بیزبینگ، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: برای اعمال محدودیت های کرونایی قرار بود راه های ورود به شهر قزوین مسدود شود، درحالی که بستن راه های خروجی کار امدادرسانی را با مشکلاتی روبرو کرده است.

خبرنگاران دغدغه مدیرکل مدیریت بحران قزوین از بستن خروجی های استان

قدرتالله مهدیخانی روز جمعه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: دغدغه ما این است که اکنون با بسته شدن راستا خروجی از میدان شورا به سمت تهران در ابتدای جاده باراجین، اگر خودرویی در آزاردراه و در محدوده قزوین دچار سانحه شود، امکان عزیمت خودروهای امداد رسان مانند اورژانس و آتش نشانی به محل حادثه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در این رابطه با فرمانداری قزوین نیز نامه نگاری شده تا تجدید نظر لازم در این زمینه صورت پذیرد، شرح داد: قرار بر این بود تا در محدودیت های کرونایی به منظور کاهش زنجیره ابتلا شهروندان و هموطنان ، ورود به شهر قزوین مسدود شود، اما اکنون در ابتدای باراجین و انتهای خیابان نوروزیان راستاهای خروج از شهر مسدود شده، که انجام این کار هیچ فایده ای ندارد.

مهدیخانی با انتقاد از راستا ورود به شهر قزوین، حدفاصل زیرگذر اسماعیل آباد، گفت: متاسفانه مسدود نشدن راستا خاکی در این محل باعث شده تا برخی خودروهای غیربومی وارد قزوین می شوند که این مساله نه مورد تایید بوده و نه شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا در آن رعایت می شود.

این مسؤول بحران به اهمیت ماموریت های امدادی مانند اورژانس و آتش نشانی اشاره و یادآور شد: نیروهای امدادی نیز هم اکنون دغدغه مند هستند که در صورت بروز حادثه امکان عزیمت به محل حادثه در سریع ترین زمان ممکن برای آنان وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: بهتر است به جای مسدود کردن کامل راستاهای خروجی شهر قزوین توسط نیوجرسی، از گاردریل های فلزی استفاده شود تا در صورت نیاز بتوان در اسرع وقت آن ها را جا به جا کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1705

به "خبرنگاران دغدغه مدیرکل مدیریت بحران قزوین از بستن خروجی های استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دغدغه مدیرکل مدیریت بحران قزوین از بستن خروجی های استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید