خبرنگاران دو انبار احتکار ماسک در سبزوار کشف شد

به گزارش مجله بیزبینگ، سبزوار- خبرنگاران- دو انبار احتکار ماسک، مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی با کوشش ماموران نیروی انتظامی، تعزیرات و علوم پزشکی در سبزوار کشف شد.

خبرنگاران دو انبار احتکار ماسک در سبزوار کشف شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار خبرنگاران گفت: در یکی از این انبارها هفت هزار و 500 ماسک که از طریق سوداگران سودجو احتکار شده بود کشف شد.

علی امید بخش افزود: در انبار دیگری نیز علاوه بر محموله ماسک، لوازم پزشکی و مواد ضدعفونی نماینده و بهداشتی احتکار شده کشف شد.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا بعضی سودجویان با احتکار ماسک و مواد ضدعفونی نماینده کوشش می نمایند این مواد را با قیمت گران در بازار به فروش برسانند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای مالی شامل انبارها، سردخانه ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده های دامی نظارت دارد و با تخلفات احتمالی برخورد می نماید.

امید بخش افزود: سامانه تلفنی 124 نیز آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است که از ابتدای سال 340 مورد تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار و به شکایات آنان رسیدگی شده است.

17 هزار واحد صنفی زیر نظر 42 اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 832

به "خبرنگاران دو انبار احتکار ماسک در سبزوار کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو انبار احتکار ماسک در سبزوار کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید