خبرنگاران سرپرستار بیمارستان نظرآباد آسمانی شد

به گزارش مجله بیزبینگ، کرج - خبرنگاران - سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت که فاطمه شفیعی مقدم سرپرستار بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نظرآباد به آسمان ها پرکشید.

خبرنگاران سرپرستار بیمارستان نظرآباد آسمانی شد

دکتر مهرداد بابایی شامگاه چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: این مدافع سلامت پس از ماه ها کوشش برای مداوای بیماران کرونایی پایان در راه خدمت به مردم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هفت تن از مدافعان سلامت استان البرز در راه خدمت به بیماران آسمانی شده اند که 2 تن از آنان پرستار بوده اند.

بابایی گفت: در موج سوم کرونا شمار ابتلای کارکنان عرصه سلامت استان البرز به این بیماری بیشتر از موج های اول و دوم شده است .

سخنگوی ستادکرونا استان البرز با بیان اینکه این استان وارد موج سنگین کرونا شده است ، از مردم خواست برای مهار این ویروس خطرناک ، فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک و ضدعفونی دستان را اولویت قرار دهند و از سفرهای غیر ضروری و حضور در مکان های تجمعی پرهیز نمایند.

از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک هزارو 640 نفر از مردم البرز جان خود را از دست داده اند.

تا به امروز 21 هزار و 782 نفر از بیماران بدحال کرونایی البرز در بیمارستان ها بستری شده اند که 19 هزار و 277 نفر آنان بهبودی یافته اند.

کرونا شرایط فوق العاده و اضطراری در استان سه میلیون نفری البرز ایجاد نموده است.

شهرستان 160 هزارنفری نظرآباد در45 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز واقع است. تا به امروز سه تن از مدافعان سلامت این شهرستان براثر ابتلا به کرونا آسمانی شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1319

به "خبرنگاران سرپرستار بیمارستان نظرآباد آسمانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرستار بیمارستان نظرآباد آسمانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید