خبرنگاران شبکه های اجتماعی و آخرین کوشش های سرخابی ها برای کسب رای

به گزارش مجله بیزبینگ، تهران - خبرنگاران - با گذشت چند ساعت از شروع فرایند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، هواداران دونالد ترامپ جمهوری خواه و جو بایدن سناتور حرفه ای دموکرات با انتشار پیغام هایی به وسیله صفحات اجتماعی به عنوان آخرین کوشش ها برای جمع آوری حداکثری آرا، شهفرایندان آمریکایی را به رای دادن به نامزد حزب مورد نظر خود تشویق می نمایند.

خبرنگاران شبکه های اجتماعی و آخرین کوشش های سرخابی ها برای کسب رای

به گزارش خبرنگاران، در حالی که ایستگاه پایانی فرآیند انتخابات پنجاه و نهمین دور ریاست جمهوری آمریکا از ساعاتی پیش کلید خورده است، هواداران هر یک از نامزدهای رقیب دونالد ترامپ جمهوری خواه و جو بایدن سناتور حرفه ای دموکرات با انتشار پیغام هایی به وسیله صفحات اجتماعی مانند توییتر به عنوان آخرین تلاشها برای جمع آوری حداکثری آرا، شهروندان آمریکایی را به رای دادن به نامزد حزب مورد نظر خود تشویق می نمایند.

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد ریاست جمهوری در سال 2016 ضمن درخواست از مردم برای حضور پای صندوق های رای گفت: رای تو می تواند ایجاد نماینده تغییر باشد.

الیزابت وارن سناتور دموکرات در پیغامی توییتری نوشت: وقتی همه رای دهند، دموکراسی پیروز خواهد شد.

جیل بایدن همسر جو بایدن با انتشار ویدئویی در شبکه های مجازی در تشویق آمریکایی ها به رای دادن گفت: زمانش فرا رسیده است. برای آنده خود تصمیم می گیریم. اگر هنوز رای نداده ای، اقدام کن. ما پیروز خواهیم شد.

کامالا هریس معاون اول حزب دموکرات نیز نوشت: زندگی و دموکراسی به رای شما وابسته است.

در همین حال حساب کاربری رسمی توییتر کاخ سفید با انتشار پیغام های مختلفی به گزارش بعضی اقدامات اجرا شده توسط دونالد ترامپ در دور نخست ریاست جمهوری او پرداخته است.

تقریبا 60 میلیون رای اولیه به وسیله پستی ارسال شده که حدود دو برابر مجموع آرایی است که چهار سال پیش به وسیله پست فرستاده شد.

جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1328

به "خبرنگاران شبکه های اجتماعی و آخرین کوشش های سرخابی ها برای کسب رای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شبکه های اجتماعی و آخرین کوشش های سرخابی ها برای کسب رای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید