خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی به ملایر ممنوع شد

به گزارش مجله بیزبینگ، همدان- خبرنگاران- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر گفت: از امروز /پنجشنبه/ تردد خودروها و وسایط نقلیه از استان های غیربومی آلوده به بیماری کرونا به داخل شهر ملایر ممنوع است.

خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی به ملایر ممنوع شد

سعید کتابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این تصمیم به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان گرفته شد.

وی اضافه کرد: غیر از خودروهای با پلاک استان همدان، ورود سایر خودروها از دیگر شهرها و استان های کشور به این شهرستان ممنوع است و از سمت کمربندی ها به بیرون از شهر راهنمایی می شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: در صورت ورود این خودروها از سه ورودی همدان به ملایر، بروجرد به ملایر و اراک به ملایر، توسط اکیپ های ایست و بازرسی به سمت خروجی راهنمایی خواهند شد.

کتابی با بیان اینکه پلیس راهور نیز در این زمینه با متخلفان برخورد می نماید بیان نمود: اکیپ های ایست و بازرسی در میدان استقلال، تعاون و انقلاب از ورود این گونه خودروها به داخل شهر جلوگیری می نمایند.

وی تاکید نمود: همچنین مراسم زیارت اهل قبور پنجشنبه و آدینه 22 و 23 اسفند و به دنبال آن در انتها سال 29 اسفند در گلزار بهشت هاجر و دیگر آرامستان های شهرستان ممنوع است و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور از ورود افراد به آرامستان ها جلوگیری می گردد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: در مبادی ورودی ملایر از سمت اراک و قم نیز اکیپ کنترل و نظارت بر بیماری کرونا واقع در میدان استقلال به صورت شبانه روزی مستقر است و با تب سنج از افرادی که وارد شهر می شوند، تست می گیرند.

کتابی از شهروندان درخواست کرد: برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا حتما در منزل بمانند و از حضور در مکان های شلوغ پرهیز نمایند.

وی گفت: هم اکنون که در پیک شیوع بیماری کرونا هستیم، مردم حتما از سفرهای غیر ضروری پرهیز نمایند و بدون جهت در خیابان ها و بازار تردد ننمایند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر تاکید نمود: همچنین برگزاری هرگونه بازارچه های محلی، آدینه بازار و روز بازار در سطح شهر و روستاهای ملایر ممنوع است و در صورت مشاهده با آنها برخورد می گردد.

کتابی گفت: سال جاری ستاد اسکان در شهرستان فعال نیست و تمامی هتل ها، خانه مسافرها و مهمان پذیرهای ملایر تعطیل و حق پذیرش مسافر ندارند.

وی با بیان اینکه نوروز سال جاری از پذیرش مسافر و توریست به این شهرستان معذور هستیم گفت: به تمامی فعالان حوزه توریستی نیز ابلاغ شده تا از پذیرش مسافر خودداری نمایند.

کتابی یادآور شد: تمامی نظارت ها و بازدیدها از سطح شهر توسط اکیپ های مربوطه مداوم انجام می گردد و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم از شیوع این بیماری جلوگیری و بر آن غلبه کنیم.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر چهارشنبه 21 اسفند، به 9 هزار نفر و فوت ناشی از آن به 354 نفر رسیده و تا به امروز 2 هزار و 959 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 بهبود یافته و ترخیص شده اند.

از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز 446 نفر در بیمارستان های همدان بستری شدند که نتیجه آزمایش 84 نفر مثبت بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 874

به "خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی به ملایر ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی به ملایر ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید