خبرنگاران پنج هزار و 730 زن سرپرست خانوار ایلامی تسهیلات دریافت می نمایند

به گزارش مجله بیزبینگ، ایلام- خبرنگاران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: پنج هزار و 730 خانوار این استان که به سرپرستی زنان اداره می شوند معادل 12 هزار و 280 نفر بر حسب تعداد از یک تا 2 میلیون تومان وام دریافت می نمایند.

خبرنگاران پنج هزار و 730 زن سرپرست خانوار ایلامی تسهیلات دریافت می نمایند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

شکراله شیرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در صورتیکه تعداد خانوار این افراد یک نفر باشد یک میلیون تومان، 2 تا سه نفره یک میلیون و 500 هزار تومان و اگر چهار نفره یا بیشتر باشند 2 میلیون تومان دریافت می نمایند.

وی در مورد بیمه بیکاری این قشر اضافه نمود: تا به امروز 6 هزار و 100 نفر از زنان سرپرست خانوار در سامانه بیمه بیکاری ایلام ثبت نام نموده و تعداد مشمولان قانون کار و تامین اجتماعی نیز سه هزار و 900 نفر است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: تمامی مراحل ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری کرونا به صورت غیرحضوری و به وسیله سامانه و ارسال پیامک انجام می گردد.

شیرخانی گفت: مقرری مشخص شده فقط به کارگران دارای قراردادکاری با کارفرمایان یا به عبارتی مشمول قانون کار و تامین اجتماعی و بیمه بیکاری پرداخت می گردد که به صورت غیرارادی و موقت بیکار شده اند.

وی افزود: شروع ارسال لیست به تامین اجتماعی، پس از پالایش اطلاعات ثبت شده در سامانه و تفکیک افراد مشمول و غیرمشمول صورت می گیرد زیرا بعضی از متقاضیان مشمول قانون بیمه بیکاری نیستند ولی در سایت ثبت نام نموده اند که باید پالایش شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1000

به "خبرنگاران پنج هزار و 730 زن سرپرست خانوار ایلامی تسهیلات دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج هزار و 730 زن سرپرست خانوار ایلامی تسهیلات دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید