خبرنگاران 150 بازرس نظارت بر گردشگری خراسان رضوی را بر عهده دارند

به گزارش مجله بیزبینگ، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: 150 بازرس در قالب تیم های مشترک، عملیات نظارت بر تاسیسات گردشگری استان را بر عهده دارند.

خبرنگاران 150 بازرس نظارت بر گردشگری خراسان رضوی را بر عهده دارند

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

ابوالفضل مکرمی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این بازرسان در قالب گروههای پنج و دو نفره بازرسی از واحدها و تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی را بر عهده دارند.

وی افزود: این گروهها را بازرسان جامعه حرفه ای هتل داران، هتل آپارتمان داران، دانشگاه علوم پزشکی، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات، فرمانداری و دیگر دستگاه ها و مجموعه های متولی تشکیل می دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: سال جاری نظارت بر تاسیسات گردشگری از یک ماه زودتر و از 15 بهمن ماه شروع شده و تا 30 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

مکرمی فر با اشاره به این که هر یک از واحدهای گردشگری حداقل دو بار در مدت اجرای طرح در بخش های مختلف بهداشت، ایمنی، استانداردها مورد بازرسی و کنترل قرار می گیرند اضافه نمود: پارسال حدود هفت هزار بازدید موردی از واحدها و تاسیسات گردشگری استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: واحدهای اقامتی استان برای میزبانی مسافران نوروزی که بیش از هزار و 100 واحد رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر می شوند آمادگی دارند و با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، امیدواریم هر چه زودتر دوره اپیدمی این بیماری بگذرد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: واحدهای اقامتی رسمی این استان دارای 106 هزار نفر - شب ظرفیت هستند.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای دو هزار و 560 واحد و تاسیسات گردشگری است و از این حیث رتبه نخست کشور را دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 826

به "خبرنگاران 150 بازرس نظارت بر گردشگری خراسان رضوی را بر عهده دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 150 بازرس نظارت بر گردشگری خراسان رضوی را بر عهده دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید