خبرنگاران 50 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی اهدا شد

به گزارش مجله بیزبینگ، بندرعباس- خبرنگاران- 50 سری جهیزیه به ارزش سه میلیارد ریال در مراسمی از سوی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه به 50 نوعروس هرمزگانی اهدا شد.

خبرنگاران 50 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی اهدا شد

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی آبشار عاطفه استان هرمزگان روز دوشنبه در حاشیه اهدای این جهیزیه ها به رسانه ها گفت: این جهیزیه ها شامل اجاق گاز، بخاری گازی، سرویس تفلون، پتو و فرش است.

فاطمه جهانگیری اضافه نمود: این بنیاد همچنین از ابتدای سالجاری تا به امروز افزون بر سه هزار بسته معیشتی، بیش از 100 هزار ماسک و همچنین بیش از 600 عدد ژل ومایع ضد عفونی کننده بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در هرمزگان و نیازمندان تحت حمایت خود توزیع نموده است.

وی بیان داشت: در سالجاری با حمایت این بنیاد یک واحد منزل مسکونی نیز توسط خیران به ارزش یک میلیارد و 700میلیون ریال به خانواده ایتامی که از داشتن پدر و مادر محروم بوده، تامین شد.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی آبشار عاطفه استان هرمزگان اظهارداشت: فعالیت این بنیاد شامل حمایت از ایتام، زنان بی سرپرست و بدسرپرست، خانواده های زندانی، از ازکارافتادگان، بیماران سخت درمان (صعب العلاج) و تامین جهیزیه برای جامعه هدف است.

بنیاد بین المللی آبشار عاطفه از سال 90 در هرمزگان فعالیت خود را اغاز کرد و هم اکنون دارای هشت شعبه در سراسر استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1522

به "خبرنگاران 50 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید