دبیر: کرونا شرایط بدی را برای ورزش اول کشور به وجود آورد

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قرعه کشی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ برای ما بسیار مهم است. چون می خواهیم کشتی به روزهای اوج خودش برگردد. فدراسیون وظیفه دارد شرایط را برای چند هزار نفر آماده کند نه اینکه فقط چند ملی پوش بهره ببرند.

دبیر: کرونا شرایط بدی را برای ورزش اول کشور به وجود آورد

وی گفت: زمانی که ما به فدراسیون کشتی آمدیم بعد از چندین سال لیگ کیفیت چندانی نداشت. لیگ برای ما بسیار مهم است چون می خواهیم کشتی به روزهای اوج خودش برگردد. فدراسیون وظیفه دارد شرایط را برای چند هزار نفر آماده کند نه اینکه فقط چند ملی پوش بهره ببرند. ما باید دوباره کشتی را به خانه های مردم ببریم.

دبیر افزود: کشتی بازهم باید به دوره اوج خود بازگردد. ویروس کرونا باعث شده که شرایط بدی برای ورزش کشتی شکل بگیرد چون تیم های پایه و بزرگسالان ما تعطیل هستند. 6 ماه است به خاطر کرونا فضایی برای رشد نداشته ایم. استان های ما که روزگاری سرآمد بودند در کشتی مانند مازندران امروز دیگر مثل گذشته کشتی ساز نیستند.

رئیس فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: مسئولین سازمان لیگ از سال گذشته تا به الان کوشش زیادی انجام دادند. برای برگزاری لیگ. ما باید در مناطق سفید و یا زرد با رعایت پروتکل تمرینات را آغاز کنیم. چون به این صورت فدراسیون و ادارات کل می توانند نظارت داشته باشند. سلامتی کشتی گیران برای ما مهم است. به سه علت باید لیگ را برگزار کنیم. یکی اینکه کشتی بازهم به خانه ها برگردد. دوم اینکه برگزاری لیگ به آمادگی ملی پوشان و کشتی گیران یاری می نماید. این مدت تعطیلی باعث شده که آمادگی کشتی گیران پایین بیاید. سومین علت بحث معیشت است که کشتی گیران و مربیان احتیاج به درآمد دارند.

وی در سرانجام ادامه داد: من برای توسعه کشتی به فدراسیون آمدم و صحبتی که با مسئولین ستاد مبارزه با کرونا انجام دادیم این بود که لیگ را به صورت متمرکز برگزار کنیم. تصمیم نهایی برای برگزاری لیگ به عهده ستاد مبارزه با کرونا است. این آمادگی را داریم در فضای باز لیگ را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1199

به "دبیر: کرونا شرایط بدی را برای ورزش اول کشور به وجود آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: کرونا شرایط بدی را برای ورزش اول کشور به وجود آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید