در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آمادگی کامل مناطق سیل زده برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان

به گزارش مجله بیزبینگ، معاون آموزش متوسطه گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده دانش آموزان مناطق سیل زده از نظر آموزشی و ملزومات امتحانی آمادگی کامل دارند.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آمادگی کامل مناطق سیل زده برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه در گفت و گو با خبرنگار ، درباره وضعیت آموزشی دانش آموزان مناطق سیل زده اظهار کرد: با توجه به شدت بالای سیل در سه استان گلستان، لرستان و خوزستان تمهیداتی ویژه از سوی آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت آموزشی دانش آموزان این استان ها در نظر گرفته شد و سه نماینده به طور خاص برای رسیدگی به اوضاع معین شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تمهیدات اندیشیده شده وضعیت آموزشی در کمترین زمان ممکن به وضعیت عادی برگشت گفت: برای دانش آموزان پایه دوازدهم که دغدغه امتحانات نهایی را داشتند، کلاس هایی ویژه برای آمادگی آنها به منظور شرکت در امتحانات نهایی در نظر گرفته شد.

کمرئی توضیح داد: علاوه بر تهمیدات ذکر شده، برای اعمال نمرات آنها هم تمهیداتی اندیشیده شده است تا دانش آموزان مناطق سیل زده کمترین دغدغه را نسبت به شرایط آموزشی نداشته باشند.

معاون آموزش متوسطه در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی ملزومات برای برگزاری امتحانات اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته مسئله ای از نظر کمبود ملزومات و تجهیزات نداریم، دانش آموزان مناطق سیل زده می توانند بدون هیچ مسئله ای امتحانات خود را مانند سایر دانش آموزان برگزار نمایند.

وی اظهار کرد: در صورتی که مبحثی از کتاب های درسی باقی مانده باشد این مباحث در سال تحصیلی آینده برای دانش آموزان تبیین خواهد شد و آنها نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

کمرئی درباره تغییر زمان کنکور و درخواست های متعدد داوطلبان بیان نمود: این موضوع از حیطه اختیارات آموزش و پرورش خارج است و در این مورد تصمیم نهایی را اتخاذ می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 167

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آمادگی کامل مناطق سیل زده برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آمادگی کامل مناطق سیل زده برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید