دسترسی آنلاین به اطلاعات آموزشی و توریستی میراث فرهنگی یونسکو در بحران کرونا

به گزارش مجله بیزبینگ، یونسکو طی سال های گذشته ظرفیت سازی متعددی در حوزه های میراث فرهنگی، موزه ها و آثار هنری ارزشمند دنیا انجام داده و داده های خود را به صورت خصوصی دراختیار فعالان این حوزه و همچنین مسئولان دولتی کشورها قرار می داده، اما هم اکنون این ابزارهای آموزشی و مدیریت دانش در حوزه های فوق را به دلیل بحران ناشی از کروناویروس در دسترس آزاد همگان قرار داده و علاقه مندان می توانند از این اطلاعات غنی به وسیله وب سایت یونسکو بهره مند شوند.

دسترسی آنلاین به اطلاعات آموزشی و توریستی میراث فرهنگی یونسکو در بحران کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره کالج در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

توسعه پایدار میراث فرهنگی، تجسم داده ها، آشنایی به مراجه معتبر فرهنگی و هنری، دامنه ها، مضامین، جغرافیا، اکوسیستم، انیمیشن های آموزشی، پیوندهای موجود میان میراث فرهنگی و آقار باستانی، کتابشناسی، تقویت ارتباط میان محققان حوزه و سایر موضوعات مرتبط ازجمله مباحثی هستند که به صورت آنلاین دراختیار مراجعه کنندگان به وب سایت یونسکو قرار داده می شوند.

همچنین بیش از 60 واحد آموزشی تخصصی در بخش های موزه و میراث فرهنگی در این دسترسی آنلاین جا داده شده که بسیار پرمخاطب بوده و از ارزش علمی بالایی برخوردار است. این در حالی است که بیش از 30 نمونه پیروز حفظ و نگهداری از میراث و بناهای تاریخی نیز در این آموزش ها آمده که به بار علمی آن دوچندان افزوده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 980

به "دسترسی آنلاین به اطلاعات آموزشی و توریستی میراث فرهنگی یونسکو در بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی آنلاین به اطلاعات آموزشی و توریستی میراث فرهنگی یونسکو در بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید