دستورالعمل ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری در آذربایجان غربی ابلاغ شد

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از ابلاغ دستورالعمل ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری در استان اطلاع داد.

دستورالعمل ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری در آذربایجان غربی ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی؛ جلیل جباری امروز شنبه 24 شهریور با اعلام این خبر گفت: دستورالعمل ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری به تازگی از سوی سازمان میراث فرهنگی ابلاغ شده است که براساس آن، افراد علاقه مند می توانند با تأسیس شرکت، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به گردشگران داخلی و خارجی خدمات مربوط به حمل و نقل را ارائه نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، اضافه نمود: این دستورالعمل در راستای انجام وظایف قانونی سازمان در زمینه ارائه خدمات مناسب به گردشگران و بهبود و ارتقای خدمات حمل و نقل گردشگران داخلی و خارجی ابلاغ شده است.

جباری توضیح داد: علاقه مندانی که شرایط مد نظر را داشته باشند می توانند برای اخذ مجوز به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان مراجعه و با احراز شرایط عمومی و اختصاصی مجوز مربوطه را اخذ نمایند.

او ادامه داد: دارابودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی یا حداقل 25 سال سن و نداشتن سوء پیشینه از شرایط مدیرعامل شخص حقوقی و تأمین حداقل 20 خودرو با عمر 5 سال و بیمه نامه کامل شخص ثالث از شرایط اختصاصی برای اخذ این مجوز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی فوق می توانند نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.

جباری یادآور شد: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی آمادگی کامل دارد تا نسبت به صدور مجوز برای اشخاص حقیقی حائز شرایط اقدام کند. در این راستا علاقه مندان می توانند در ساعات اداری به معاونت گردشگری این اداره کل مراجعه و تقاضای خود مبنی بر تأسیس مجموعه ای با هدف ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری را اعلام نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 271

به "دستورالعمل ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری در آذربایجان غربی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری در آذربایجان غربی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید