بهترین رستوران های بانکوک را بشناسید

به گزارش مجله بیزبینگ، بانکوک یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. شهر بانکوک رستوران‌های خوبی داشته که بعد از گشت‌وگذار در این شهر گرسنگی و خستگی را از شما دور می‌کنند.

بهترین رستوران های بانکوک را بشناسید

رستوران زانوتی (Zanotti Restaurant) در بانکوک

رستوران زانوتی خدمات خوبی به مهمانان خود ارائه می‌دهد و خود را از بهترین و به روزترین رستوران‌ها درشهر بانکوک می‌داند. در این رستوران غذاهایی به سبک ایتالیایی سرو شده و شما می‌توانید تمامی غذاها، از پیتزا و پاستا گرفته تا استیک و ماهی را در این رستوران پیدا کنید. فضای این رستوران کاملا دوستانه و دنج است. 

رستوران پاریس (Paris Restaurant) در بانکوک

اگر به دنبال یک رستوران با ترکیبی زیبا و فضای خاص هستید به شما توصیه می‌کنیم در تور بانکوک ارزان به رستوران پاریس در شهر بانکوک سری بزنید. این رستوران، غذاهای فرانسوی سرو می‌کند. رنگ کهربایی روشن و سایه ی از رنگ اکریلیک چوب‌ها،ترکیب زیبا و خاص دکوراسیون فرانسوی و تایلندی، موزیک‍‌های به دقت انتخاب شده و شنیدنی است.

رستوران ایسایا سیامیز در بانکوک

ایسایا سیامیز از رستوران های قدیمی شهر بانکوک است و قدمتی 100 ساله داشته که فضای آن با ایوان چوبی و پله‌های قدیمی بسیار رمانتیک می‌باشد. این رستوران به دلیل قرارگیری در یک خیابان کوچک به رستوران فریبنده مشهور شده. هم گردشگران و هم اهالی تایلند عاشق این میراث فرهنگی با سرویس استثنایی و آشپزی فوق العاده می‌باشند.

رستوران نور (Noor Restaurant) در بانکوک

رستوران نور از اولین و بهترین رستوران‌های ایرانی در بین رستوران‌های تایلند است که غذاهایی ایرانی به گردشگران ارائه داده تا در سال 2002 افتتاح شد و در همان ابتدا، به دلیل کیفیت عالی آن در روزنامه‌های بین‌الملی و مجله مخصوص تایلندی به زبان تایلندی نیز، مورد تایید قرار گرفته است.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 570

به "بهترین رستوران های بانکوک را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های بانکوک را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید