رنگ از رخ این خفاش پریده!، عکس

به گزارش مجله بیزبینگ، خفاش سفید هندوراس (Ectophylla alba) که خفاش سفید کارائیب نیز نامیده می گردد، گونه ای خفاش از خانواده Phyllostomatidae است.

رنگ از رخ این خفاش پریده!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، این خفاش تنها عضو از جنس Ectophylla است. این جنس و گونه هر دو به صورت علمی برای اولین بار در سال 1892 توصیف شدند. این گونه دارای خز متمایز و کاملاً سفید است که تنها در 6 گونه از حدود 1300 گونه شناخته شده خفاش یافت می گردد. با بریدن استراتژیک برگ، از برگ های گیاه چادر می سازد.

در طول روز در این چادرها می خوابد. این میوه خوار متخصص است که تقریباً به طور انحصاری میوه های یک گونه از انجیر را مصرف کند. ماده ها احتمالاً دو بار در سال باردار می شوند و هر بار یک فرزند به جهان می آورند.

شیر کمین نموده را پیدا کنید اگر چشم تیزبین دارید/ عکس

بمب افکن چینی که کابوس آمریکا شده است/ عکس

خفاش سفید هندوراس گونه ای منحصر به فرد از خفاش بومی آمریکای مرکزی است. این گونه از خفاش خز متمایز و کاملاً سفید دارد، گوش ها، تراژی (برآمدگی های غضروفی در جلوی دهانه گوش)، بینی و لب های آن به رنگ نارنجی مایل به زرد روشن است. بینی نیز دارای حاشیه دندانه دار است. خفاش سفید هندوراسی نیز هشت تا ده زگیل کوچک در زیر دهان خود دارد.

خفاش های سفید هندوراس در چندین کشور آمریکای مرکزی از جمله کاستاریکا، هندوراس، نیکاراگوئه و پاناما یافت می شوند. آنها جنگل های همواره سبز مرطوب و جنگل های ثانویه را ترجیح می دهند، که می توانند نیازهای خاص خود را برای خزان کردن و رژیم غذایی برآورده نمایند.

منبع: animalia

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2305

به "رنگ از رخ این خفاش پریده!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ از رخ این خفاش پریده!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید