روسیه: مذاکرات برجامی آخر هفته ازسر گرفته می گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، نماینده روسیه در مذاکرات وین بیان کرد رایزنی های برجامی آخر هفته جاری ازسر گرفته خواهد شد.

روسیه: مذاکرات برجامی آخر هفته ازسر گرفته می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، در پیامی گفت رایزنی های برجامی آخر هفته جاری ازسرگرفته خواهد شد.

اولیانوف در پاسخ به شخصی که از او خواسته بود خبری از رایزنی های برجام در وین بدهد، نوشت: تا به امروز رایزنی های برجامی خیلی خوب پیشرفته است، اما آسان نیست. کار احیای برجام آخر این هفته ازسرگرفته خواهد شد.

هفته گذشته چهارمین نشست کمیسیون برجام در وین انجام شد و منابع خبری از شروع رایزنی های فنی برای نگارش پیش نویس توافق اطلاع دادند. این نشست در گراند هتل وین در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه های امورخارجه ایران و گروه 1+4 برگزار گردید.

انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، نیز هفته گذشته از نشستی با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، اطلاع داد و گفت در این ملاقات درباره توافق هسته ای ایران به مذاکره پرداخته اند.

روز گذشته پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی مدعی شد بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی هر ماه 3 بازدید سرزده از تاسیسات هسته ای ایران انجام داده اند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش تر در گزارشی اعلام نموده بود نمونه های گرفته شده از تاسیسات نطنز غنی سازی 63 درصدی اورانیوم را نشان می دهد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1716

به "روسیه: مذاکرات برجامی آخر هفته ازسر گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: مذاکرات برجامی آخر هفته ازسر گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید