رونمایی از پیراهن ذوب آهن در مالزی

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران: کنفرانس خبری مشترک باشگاه ذوب آهن و شرکت ایکس بالر اسپانسر جدید لباس ذوب آهن برگزار گردید.

رونمایی از پیراهن ذوب آهن در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، کنفرانس خبری مشترک باشگاه ذوب آهن و شرکت ایکس بالر اسپانسر جدید لباس تیم ذوب آهن روز گذشته در هتل هالیدی کوالالامپور برگزار گردید.

در این مراسم و در حضور پررنگ رسانه های مالزیایی، مدیران شرکت ایکس بالر، نمایندگان باشگاه ذوب آهن و شخصیت های برجسته فوتبالی از جمله سرمربی تیم امید این کشور برگزار گردید، از لباس جدید تیم ذوب آهن رونمایی شد. در این مراسم ابتدا مایک تی رئیس شرکت ایکس بالر دقایقی کوتاه به صحبت پرداخت و در ادامه امیرحسین قاضی نور مدیر اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن، توضیحاتی را در ارتباط با باشگاه ذوب آهن و نزدیک به نیم قرن فعالیت این باشگاه بزرگ برای حضار ارائه داد.

مایک تی: ذوب آهن دروازه ورود ما به خاورمیانه است

رئیس شرکت ایکس بالر ضمن تاکید بر این نکته که از حضور در کشور ایران و پیوند همکاری با ذوب آهن برای ما بسیار شاد کننده است، گفت: با باشگاه های بزرگی در فیلیپین، تایوان، چین، تایلند و همچنین با باشگاه های بزرگ بسکتبال و هندبال در قاره اروپا و آمریکا طرف قرارداد هستیم و اکنون برای ما بسیار شاد کننده است که باشگاه ذوب آهن به عنوان دروازه ورود ما به خاورمیانه مطرح است و می توانیم از این پس با این باشگاه بزرگ به همکاری بپردازیم.

مایک تی افزود: مکاتباتی که در چند ماه اخیر بین ما و سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن صورت گرفت، باعث شد در نهایت تفاهم نامه همکاری بین ما و باشگاه ذوب آهن به امضا برسد و بسیار شادیم که از این پس می توانیم در کنار باشگاه ذوب آهن ایران که یکی از بزرگترین تیم های قاره آسیا در سال های اخیر بوده است، باشیم.

نماینده باشگاه ذوب آهن: ذوب آهن بار دیگر قدرت فوتبال آسیا می گردد

مدیر اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن که به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن در جلسه کنفرانس خبری مشترک باشگاه ذوب آهن و شرکت ایکس بالر سخنرانی کرد، در خصوص اسپانسر پیراهن ذوب آهن گفت: خیلی شاد هستیم که به عنوان یک باشگاه ایرانی با شرکت ایکس بالر همکاری خواهیم داشت. این پیوند همکاری می تواند به ادامه ارتباط بین دو کشور اسلامی یعنی جمهوری اسلامی ایران و مالزی در زمینه ورزش یاری کند و سبب ساز تبادل کیفیت های دو کشور گردد.

قاضی نور گفت: همانطور که می دانید جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از رشته های ورزشی در آسیا سرآمد است و حتی در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد که این می تواند به تبادل ایده و انتقال تجربیات بین ایران و مالزی منجر گردد و از طرف دیگر کشور مالزی در در سال های اخیر در زمینه سخت افزاری پیشرفت فراوانی نموده است و این موضوع می تواند مورد استقبال ورزش ایران قرار گیرد.

مدیر اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: باشگاه ذوب آهن با نزدیک به 50 سال سابقه ورزشی در ایران، بی تردید یکی از بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه های ایرانی در رشته های مختلف ورزشی است که قهرمانان بزرگی را در سطح آسیا و دنیا معرفی نموده است. امیدواریم این پیوند همکاری به ارتقای کیفیت های ورزشی مشترک ما یاری کند.

در ادامه این مراسم از لباس جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان رونمایی شد، ضمن اینکه پس از توضیحات یکی از معاونان باشگاه ایکس بالر در خصوص تاریخچه شرکت، مدیران ایکس بالر، نمایندگان باشگاه ذوب آهن در نشست خبری مشترک شرکت کردند. همچنین در انتها مراسم سرمربی تیم المپیک مالزی که از میهمانان ویژه مراسم بود، جوابگوی سوالات خبرنگاران بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 411

به "رونمایی از پیراهن ذوب آهن در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پیراهن ذوب آهن در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید