زاکانی: سهم 1200 اتوبوس تهران از طریق تهاتر نفت جبران می شود ، در حال تجربه به کارگیری اتوبوس برقی در تهران هستیم

به گزارش مجله بیزبینگ، شهردار تهران گفت: قرار شد از 3600 دستگاه اتوبوسی که قرار است با تهاتر نفت وارد کشور شود 1200 دستگاه به تهران برسد که این عدد قابل اعتنایی است.

زاکانی: سهم 1200 اتوبوس تهران از طریق تهاتر نفت جبران می شود ، در حال تجربه به کارگیری اتوبوس برقی در تهران هستیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زاکانی صبح امروز در مراسم رونمایی از 110 دستگاه اتوبوس با بیان این که موضوع حمل و نقل عمومی یک موضوع حیاتی است چرا که علاوه بر این که با رفاه و آسایش مردم ارتباط نزدیک دارد بر کاهش ترافیک اثرگذار است، گفت: موضوع حمل و نقل تهران با فرسودگی شدیدی روبه رو است و به نظرم ارائه خدمات عمومی به مردم هم باید در شهرداری و هم در بخش خصوصی مورد توجه و عنایت قرار گیرد و از این منظر شروع کارمان را با ورود 110 دستگاه اتوبوس شروع کردیم، اما این یک شروع است و امیدواریم بتوانیم این راه را ادامه بدهیم.

وی با بیان این که از 175 دستگاه اتوبوس خریداری شده امروز 110 دستگاه وارد شده و تا انتها ماه مابقی اتوبوس ها نیز وارد چرخه حمل و نقل می شوند، اظهار کرد: جریان خدمت بدین جا ختم نمی شود و خبر خوبی برای مردم تهران دارم؛ چرا که دولت بعد از 10 الی 12 سال که به تعهدات خود در مورد شهرداری ها عمل نمی کرد، عمل کرده و طبق توافق با وزیر کشور توسعه ناوگان حمل و نقل به ویژه اتوبوس را در دستور کار قرار داده ایم و قرار شد از 3600 دستگاه اتوبوسی که قرار است با تهاتر نفت وارد کشور شود 1200 دستگاه به تهران برسد که این عدد قابل توجهی است.

شهردار تهران با بیان این که مقرر شد دولت نسبت به اورهال 2000 دستگاه اتوبوس کمک کند، گفت: با جمع اتوبوس هایی که قرار است وارد شود و همچنین اتوبوس های فعال امیدواریم به اوج فعالیت ناوگان اتوبوسرانی که 5700 دستگاه بود برگردیم.

وی با بیان این که در کنار سیاست بازگشت به روز های اوج، راستا ثانویه ای را در نظر گرفته ایم که حرکت به سمت بکارگیری اتوبوس های برقی است، شرح داد: این اتوبوس ها آلایندگی ندارند و فعالیت این اتوبوس ها امکان زیادی را به تهران می دهد و یک جهش محسوب می شود.

زاکانی با بیان این که راه را با 110 دستگاه اتوبوس شروع کردیم و با تلاش شبانه روزی می خواهیم به اهدافمان برسیم گفت: همچنین هفته آینده با 16 شرکت بخش خصوصی قرار ملاقات داریم تا بتوانیم با رویکرد بهتری کار را با آن ها ادامه دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این که ما به خدمت گذاران و خدمت دهندگان در اتوبوسرانی نیز توجه داریم، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک شورا و مدیریت شهری گام به گام این راستا سخت را جلو برویم تا رضایتمندی افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1906

به "زاکانی: سهم 1200 اتوبوس تهران از طریق تهاتر نفت جبران می شود ، در حال تجربه به کارگیری اتوبوس برقی در تهران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکانی: سهم 1200 اتوبوس تهران از طریق تهاتر نفت جبران می شود ، در حال تجربه به کارگیری اتوبوس برقی در تهران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید