سازمان بهداشت جهانی برای آنالیز منشأ کرونا به چین تیم کارشناسی اعزام می نماید

به گزارش مجله بیزبینگ، سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه خاطرنشان کرد که هفته آینده تیمی از کارشناسان این سازمان به چین اعزام خواهند شد تا درباره منشأ ویروس کرونا تحقیق نمایند.

سازمان بهداشت جهانی برای آنالیز منشأ کرونا به چین تیم کارشناسی اعزام می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تدروس آدهانوم دبیر کل سازمان بهداشت دنیای گفت که این سازمان گروهی از کارشناسان را هفته آینده به چین اعزام خواهد نمود تا درباره منشأ ویروس کرونا تحقیق نمایند.

وی که در کنفرانس خبری در ژنو صحبت می کرد، اضافه نمود: زمانی که همه چیز را از جمله منشأ ویروس را بدانیم بهتر می توانیم با آن مبارزه کنیم. ما همه آینده تیمی را به چین اعزام خواهیم کرد تا به آنالیز این موضوع بپردازند.

رئیس سازمان بهداشت دنیای ابراز امیدواری کرد که این اقدام به درک چگونگی شیوع این ویروس یاری کند و دنیا را برای شیوع های بعدی آماده کند.

اواخر دسامبر 2019، مقامات چینی به سازمان بهداشت دنیای درباره شیوع پدیده ناشناخته ای در شهر ووهان، در مرکز چین اطلاع رسانی کردند. از آن موقع، ویروس کرونای جدید که توسط سازمان بهداشت دنیای با نام کووید-19 نامگذاری شده در تمام کشورهای دنیا گزارش شده است.

در تاریخ 11 مارس 2020 (21 اسفند 1398)، سازمان بهداشت دنیای شیوع ویروس کرونا را یک همه گیری توصیف کرد.

بر اساس آخرین آمار، بیش از 10 میلیون نفر در سرتاسر دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد قربانیان کرونا در سرتاسر دنیا نیز از 504 هزار نفر فراتر رفته است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1113

به "سازمان بهداشت جهانی برای آنالیز منشأ کرونا به چین تیم کارشناسی اعزام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بهداشت جهانی برای آنالیز منشأ کرونا به چین تیم کارشناسی اعزام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید